پوشش زنده زومیت از کنفرانس اپل: امشب ساعت ۲۱:۳۰ (تمام شد)

دوشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی آیفون SE یا 5SE، امشب ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران رونمایی می‌شود. اپل در این کنفرانس که در کوپرتینو برگزار می‌شود، آیفون ۴ اینچی در کنار آیپد جدید و کامپیوترهای مک‌ بروز شده، رونمایی می‌کند. اگر شما هم مایل هستید تا کنفرانس اپل را زنده دنبال کنید در دومین روز از سال نو همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اپل در روز ۲ فروردین ماه سال ۹۵ کنفرانس خود را در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در این مراسم آیفون 5se معرفی شود. این آیفون دارای صفحه نمایش ۴ اینچی بوده و برخی از شایعات خبر از نام iPhone SE برای این گوشی نیز داده‌اند.

انتظار می‌رود این گوشی به نسل آخر پردازنده‌ی ای ۸ اپل مجهز شده و دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی باشد. همچنین بنابر شایعات اپل برچسب قیمتی ۴۵۰ دلاری را برای این گوشی در نظر خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به صفحه‌ی آیفون 5SE مراجعه کنید.

بسیاری انتظار معرفی آیپد نسل جدید را نیز در این کنفرانس دارند. تبلتی ۹.۷ اینچی که ظاهرا تغییر زیادی نسبت به نسل قبل نکرده و از پردازنده‌ی A9 بهره می‌برد و البته از قلم اپل و همچنین کیبورد هوشمند آن نیز پشتیبانی خواهد کرد.

همچنین اپل غالبا در این زمان اقدام به معرفی مک‌های جدید نیز می‌کند. اپل سال قبل در این کنفرانس مک‌بوک جدیدی را به همراه USB نوع C معرفی کرد که دارای پردازنده‌ی Core M اینتل بود. ممکن است اپل نسخه‌ی جدید این مک‌بوک را معرفی کرده و به علاوه رو به معرفی نسل جدید مک‌بوک پرو و مک پروهای خود نیز بیاورد.

این صفحه به صورت خودکار بروز می‌شود نیازی به رفرش صفحه نیست

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات