تصاویر آیپد ۳ با ۴ اسپیکر و درگاه اتصال کیبورد فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس شایعات منتشر شده، آیپد ایر جدید اپل ویژگی‌های بسیاری دارد که می‌توان مشابه آن‌ها را در آیپد پرو یافت. در واقع اپل در بخش‌های زیادی از آیپد پرو برای ساخت نسل سوم آیپد ایر الگو گرفته است. همه این‌ اطلاعات در نتیجه‌ی فاش شدن تصاویری از این تبلت به دست آمده‌ است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تصاویر جدیدی که امروز از آیپد پرو فاش شده، نشان دهنده ابعاد و طراحی ظاهری این دستگاه است. البته ما به خوبی می‌دانیم که این شکل تصاویر را هر کسی می‌تواند طراحی کند اما منبعی که این عکس‌های جدید را فاش کرده، قابل اعتماد است و ارزش یک بررسی کوتاه را دارد.

ipad air 3

در تصاویر می بینیم که آیپد ایر ۳ از چهار بلندگو در اطراف خود بهره می‌برد. همان ویژگی که اپل زیاد روی آن در آیپد پرو مانور داد. علاوه بر اسپیکر‌های شبیه به آیپد پرو، آیپد ایر ۳ هم از همان Smart Connector برای اتصال صفحه کلید به تبلت پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل، احتمالا اپل در زمان عرضه یک صفحه کلید هم مخصوص این تبلت رونمایی خواهد کرد.

ابعاد این دستگاه هم در تصاویر مشخص است و اپل توانسته ضخامت را به ۶.۱۵ میلی‌متر برساند و طول و عرض را هم ۲۴۰ در ۱۶۹.۶ میلی‌متر در نظر بگیرد.

به احتمال زیاد، آیپد ایر ۳ اواسط ماه مارس با گوشی هوشمند ۴ اینچی جدید آیفون رونمایی خواهد شد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات