یوتیوب قابلیت تبدیل ویدیوهای دو بعدی به سه بعدی را فراهم کرد

شنبه ۲ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
یوتیوب علاوه بر قابلیت تبدیل 2D به 3D چند قابلیت دیگر را نیز اضافه کرده است که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.
تبلیغات

محبوب ترین سرویس اشتراک گذاری ویدیو، قابلیت های جدید را اضافه کرده که مهمترین آن قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی ویدیو است به این ترتیب می توانید ویدیوهای دو بعدی خود را به  راحتی سه بعدی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید. از این پس کاربران برای آپلود ویدیو سه بعدی در یوتیوب مجبور به خرید دوربین های گران قیمت سه بعدی نخواهند بود.

ویدیو سه بعدی در یوتیوب قابلیت جدیدی نیست یوتیوب چند ماه پیش به کمک Nvidia قابلیت آپلود و پخش ویدیو سه بعدی را فراهم کرده بود اما این موضوع فقط برای ویدیوهای ضبط شده به صورت سه بعدی کار می کرد. حال یوتیوب قابلیت تبدیل دو بعدی به سه بعدی را اضافه کرده تا کاربران معمولی نیز بتوانند ویدیو های خود را به سه بعدی تبدیل کنند.

قابلیت تبدیل 2D به 3D در یوتیوب، امکان تبدیل هر نوع ویدیو دو بعدی را به سه بعدی و تنها با فشار یک دکمه ممکن می سازد.

یوتیوب همچنین دو ابزار جدید را برای آماتورها معرفی کرده که به آنها امکان تکه تکه کردن ویدیو را می دهد. اولین ابزار که Magisto نام دارد. Magisto یک ویرایش کننده ویدیو است که به کاربر امکان اضافه کردن افکت های صوتی و تصویری به ویدیو را می دهد. ابزار دوم Vlix نام دارد که امکان اضافه کردن افکت های مختلف و اضافه کردن متن در ابتدا و انتهای ویدیو را در اختیار کاربر قرار می دهد.

علاوه بر تمام امکانات جدید ذکر شده یوتیوب برای کسانی که بطور کامل اطلاعات اکانت خود را وارد کرده اند (شامل شماره تلفن) و تا به حال قانون کپی رایت را رعایت نموده اند (بعنوان مثال از آهنگ های معروف در زمینه ویدیو خود استفاده نکرده باشند) محدودیت 15 دقیقه فیلم برداشته می شود و این کاربران می توانند ویدیوهای بیشتر از 15 دقیقه را نیز آپلود کنند.

منبع: PC Advisor

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات