توقف اجرای تعرفه‌های جدید اینترنت نامحدود به دلیل انتقاد تند کاربران

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پس از انتقاد و اعتراض گسترده‌ی کاربران از طرح تعرفه اینترنت نامحدود، محمد جواد آذری جهرمی از توقف اجرای این طرح پیش از اجرای آن خبر داد.
تبلیغات

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، محمدجواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

با توجه به اعتراضات و نیز اینکه اطلاع دارم که تمام تلاش صورت گرفته برای مصوبه جدید رضایت مردم بوده، با ارسال نامه‌ای از دکتر واعظی خواستم مصوبه جدید تعرفه تا بررسی بیشتر متوقف گردد. امیدوارم موافقت نمایند.

در روزهای اخیر که هنوز مصوبه کمیسیون، نهایی و ابلاغ نشده، برخی رسانه‌ها جداولی قطعی از تعرفه‌های جدید اینترنت منتشر کرده و از اجرای تعرفه‌های جدید از شهریور ماه خبر داده بودند. در تصویر زیر می‌توانید این جدول و تعرفه‌های تعیین شده را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید کامنت‌های شماری از کاربران در زیر تصویر مربوط به لغو اجرای اینترنت نامحدود را مشاهده کنید:

این تعرفه‌ها اجباری است شما صدای ما باشید. آقای واعظی دقیقه ۹۰ به ملت خیانت کردند و از پشت خنجر زدند و از وزیر محبوب ۴ ساله به منفور ملت تبدیل شدند. سرویس‌های موجود را ۳۰ درصد گران کنید؛ اما این بلا را سر ما نیاورید. یک نفر حرف مردم را درک کرد. با ۶ صفحه تعرفه چیزی درست نمی‌شود. اکنون هر گیگ ۶۰۰ تا ۱٫۵۰۰ تومان است، سپس هر گیگ ۵ هزار تومان می‌شود و با اسم نامحدود. آقای وزیر خود را نشان داد، کسی که می‌گفت به فکر کاربرها است اکنون قیمت را حداقل ۵ برابر کرده. اسم طرح جدید بهتر است حجمی منصفانه باشد تا نامحدود. سرعت ۲۰ مگ حداقل ۱۰۰ گیگ ترافیک خارجی نیاز دارد و ترافیک داخلی هم باید نامحدود باشد نه ۱۰ گیگ خارجی با ۲۰ گیگ ترافیک داخلی سرعت ۲۰ مگ با ۵۰ هزار تومان با این گیگ.

نظر شما در مورد اینترنت نامحدود و تعرفه های آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات