هواوی میت 10 با نمایشگر بدون حاشیه و پشتیبانی از واقعیت افزوده معرفی می‎شود

پنج‌شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت هواوی تا چند ماه آینده از فبلت میت 10 رونمایی خواهد کرد و گمانه‎زنی‌ها به عرضه این گوشی با نمایشگر بدون حاشیه و پشتیبانی از واقعیت افزوده اشاره دارند.
تبلیغات

شرکت هواوی، معمولاً فبلت‌های پرچم‌دار خود را از سری میت در پاییز عرضه می‎کند و انتظار میرود که میت 10 به این سنت وفادار باشد. در همین راستا، گزارش‌‌های جدید نشان می‎دهند که هواوی از فبلت پرچم‌دار میت 10 در ماه اکتبر (نیمه دوم مهر و دهه اول آبان ماه) رونمایی خواهد کرد.

ازآنجایی‌که محصولاتی مانند گلکسی اس 8 سامسونگ، جی 6 الجی، اسنشیال فون و آیفون 8 اپل از نمایشگر بدون حاشیه بهره می‌برند، میت 10 هواوی به‌عنوان فبلت پرچم‎دار جدید این سازنده چینی نیز با کم‏ترین حاشیه ممکن روانه بازار خواهد شد.

هم‏چنین، شرکت هواوی به پیروی از سازندگان دیگر، تصمیم دارد فبلت میت 10 را با نمایشگر کشیده عرضه کند؛ شرکت ژاپنی JDI از صفحه‌‏نمایش مورد بحث، مدتی پیش رونمایی کرد و آن را Full Active می‌نامد. این نمایشگر ۶ اینچی، حاشیه‎های بسیار کمی دارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل است. به همین جهت، فبلت پرچم‎دار آینده هواوی به‌گونه‌ای طراحی شده است که بخش قابل‎توجهی از پنل جلوی گوشی به نمایشگر اختصاص خواهد یافت.

قابلیت های میت 9

حساسیت این نمایشگر، به‎طور قابل توجهی زیاد است؛ به همین جهت، نمایشگر حتی درصورتی‌که دست شما رطوبت داشته باشد، همچنان دستورات ورودی را تشخیص میدهد. تولید انبوه این نمایشگر، در حال حاضر آغاز شده است و همین موضوع باعث شده بسیاری منتظر رونمایی سونی از گوشی پرچم‎دار بدون حاشیه خود در نمایشگاه IFA تا پایان سال جاری میلادی باشند.

از قابلیت‎های دیگری که برای فبلت پرچمدار میت 10 انتظار داریم، می‌توان به چیپ‎ست اختصاصی Kirin 970 اشاره کرد که پیش‌‏تر نیز در مورد آن، شایعاتی منتشر شده است. این تراشه رده‎بالا بر مبنای لیتوگرافی ۱۰ نانومتری توسعه یافته است و هشت هسته پردازشی، Kirin 970 را به رقیب بسیار قدرتمندی برای تراشه‎های پرچمدار جدید کوالکام و سامسونگ تبدیل خواهد کرد. تراشه پرچم‎دار پیشین هواوی، Kirin 960 است که در میت 9 و هواوی پی 10 به کار گرفته شد. 

به‎طور معمول، قابلیتهای بیشتری برای سری میت در نظر گرفته می‎شود و به همین جهت، شایعات جدید از عرضه میت 10 هواوی با دوربین دوگانه، سنسور عنبیه با پشتیبانی از فناوری تشخیص سهبعدی و پشتیبانی از محتوای واقعیت افزوده حکایت دارند. هم‌چنین، انتظار می‎رود که فبلت پرچمدار جدید هواوی با حافظه رم قابل توجه و یک باتری با ظرفیت بالا عرضه شود.

در حال حاضر، هیچ‌‏یک از این شایعات تأیید نشده است و باید منتظر ماند و دید کدام‎یک از این گمانهزنیها، در نهایت تحقق خواهد یافت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات