تعداد کاربران فعال روزانه واتس‎اپ به یک میلیارد نفر رسیده است

یک‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین آمار، نشان از این دارد که تعداد کاربران فعال روزانه واتس‎اپ از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده است.
تبلیغات

سازندگان برنامه پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ، به‌تازگی اعلام کرده‌اند که تعداد کاربران فعال روزانه این برنامه به یک میلیارد نفر رسیده است. یک میلیارد کاربر فعال روزانه این برنامه، نشان از رشد چشمگیر تعداد کاربران برنامه واتس‌اپ دارد؛ زیرا سال گذشته اعلام شد که تعداد کاربران فعال ماهانه واتس‌اپ، نزدیک به یک میلیارد نفر است. به همراه ارائه تعداد کاربران فعال روزانه واتس‌اپ، آمار دیگری نیز اعلام شده است که از افزایش تعداد کاربران فعال ماهانه واتس‎اپ حکایت دارد:

سال گذشته، ما اعلام کردیم که یک میلیارد کاربر در سراسر جهان از واتس‌اپ به‌صورت ماهانه استفاده می‌کنند. امروز، ما هیجان‌زده و مفتخر هستیم که اعلام کنیم یک میلیارد نفر در سراسر جهان، هرروز از واتس‎اپ استفاده می‌کنند تا با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند.
تعداد کاربران فعال روزانه واتس اپ

همراه با ارائه این آمار، واتس‎اپ اعلام کرده است که ۵۵ میلیارد پیام به‌صورت روزانه در بستر واتس‎اپ ارسال می‌شود؛ هم‎چنین کاربران، ۴.۵ میلیارد عکس و ۱ میلیارد فیلم را به‌صورت روزانه با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. آمار کاربران فعال ماهانه واتس‌اپ نیز اکنون به ۱.۳ میلیارد نفر رسیده است.

برای مقایسه و ارزیابی این آمار و ارقام، فیس‌بوک در ماه ژوئن اعلام کرد که در حال حاضر ۲ میلیارد کاربر فعال ماهانه از فیس‌بوک استفاده می‎کنند. تعداد کاربران فعال ماهانه مسنجر فیسبوک به ۱.۲ میلیارد نفر در ماه آوریل رسید. اینستاگرام به‌صورت جداگانه در ماه ژوئن، اعلام کرد که اکنون نزدیک به ۲۵۰ میلیون کاربر به‌صورت روزانه از این سرویس استفاده می‎کنند و اسنپ‌چت در ماه می، از ۱۶۶ میلیون کاربر روزانه فعال که این سرویس را برای ارتباط با دوستان خود مورد استفاده قرار می‌دهند؛ پرده برداشت.

واتس‌اپ به‌عنوان یک برنامه با رشد چشمگیر تعداد کاربران خود، از ۶۰ زبان مختلف پشتیبانی می‎کند و برای اینکه در آینده، تعداد کاربران خود را افزایش دهد؛ سازندگان آن اعلام کردهاند در آینده‌ای نزدیک، قابلیت‌های جدیدی به واتس‎اپ اضافه خواهد شد. اگر به دنبال نصب واتساپ روی گوشی‌ آیفون و تبلت آیپد خود هستید، می‌توانید از این لینک نسبت به دریافت آن اقدام کنید. جهت دریافت واتس‌‏اپ برای سیستم‌عامل اندروید، به این لینک مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات