رونمایی وستینگهاوس از اولین تلویزیون هوشمند 4K با دستیار صوتی الکسا

جمعه ۲۳ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت وستینگهاوس از اولین تلویزیون هوشمند 4K با دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. تلویزیون‎های جدید وستینگهاوس در چهار مدل عرضه می‎شوند.
تبلیغات

وستینگهاوس، از اولین تلویزیون هوشمند با صفحه‎نمایشی با رزولوشن 4K و دستیار صوتی الکسا رونمایی کرد. تلویزیون‎های جدید وستینگهاوس از دستیار هوشمند الکسا استفاده می‎کنند و مانند بلندگوی هوشمند آمازون اکو، تلویزیون جدید وستینگهاوس این فرصت را در اختیار شما قرار می‎دهد تا به جای کنترل جداگانه گجت‌های هوشمند خانگی، با فرمان صوتی تمامی وسایل‌ خود را کنترل کنید. برای مثال، می‎توان چراغ‌های آشپزخانه را به‌راحتی روشن و خاموش کرد یا حتی با دستور صوتی به کنترل بی‌سیم تلویزیون، به جست‎وجوی محتوای مدنظر خود بپردازید.

چهار مدل مختلف از تلویزیون‎ جدید وستینگهاوس با دستیار صوتی الکسا و نمایشگری با رزولوشن 4K عرضه شده است و این تلویزیون در مدل‌های ۴۳ اینچی، ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی در دسترس قرار می‎گیرد. رزولوشن نمایشگر در تمامی این مدل‎ها 4K Ultra HD است.

سیستم آمازون فایر تی‌وی به‌صورت داخلی برای تلویزیون‌های جدید وستینگهاوس در نظر گرفته شده است و کاربران می‌توانند به سرویس‌ها و برنامه‌هایی مانند نتفلیکس، هولو، آمازون پرایم ویدیو، HBO، شوتایم و ... دسترسی داشته باشند؛ به عبارت دیگر، نیازی به خرید جداگانه ستاپ باکس برای دسترسی به سرویس‏‌ها و برنامه‎های محبوب تلویزیونی نیست.

alexa

نرخ بازسازی تصویر در تلویزیون‏‌های جدید وستینگهاوس، ۶۰ هرتز است و نرخ بازسازی مؤثر به ۱۲۰ هرتز می‎رسد. سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصاتی به شمار می‎رود که برای تلویزیون‎های جدید شرکت آمریکایی وستینگهاوس در نظر گرفته شده است. تمامی مدل‎های تازه معرفی‌شده، از درگاه یواس‎بی برخوردارند و به همین جهت، می‎توانید از حافظه‎های فلش برای دسترسی به فضای ذخیره‎سازی بیشتر استفاده کنید. برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی هم می‌توان از کارت‎های SD استفاده کرد.

تلویزیون‎های جدید وستینگهاوس از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کنند و به همین جهت، می‎توانید محتوای گجت هوشمند خود را روی این تلویزیون‎ها با استفاده از بلوتوث، پخش کنید یا این مدل‎ها را بدون نیاز به تجهیزات سخت‌افزاری به اینترنت متصل کنید. هر مدل به چهار درگاه HDMI، یک خروجی SPDIF، دو درگاه یواس‌بی و سایر درگاه‎های ورودی و خروجی صدا و تصویر مجهز شده است.

در صورت تمایل، می‏‌توانید تلویزیون‎های جدید وستینگهاوس را از وب‌سایت آمازون یا سایر خرده‌فروشی‎ها سفارش دهید. قیمت مدل ۴۳ اینچی، ۴۹۹.۹۹ دلار است و برای خرید مدل ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی به ترتیب باید ۵۴۹.۹۹ دلار، ۶۴۹.۹۹ دلار و ۹۰۰ دلار هزینه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات