پاسخ‌های گوگل هوم روی تلویزیون نمایش داده خواهد شد

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
امکان نمایش پاسخ‌های Google Home روی تلویزیون فراهم شده است.
تبلیغات

کاربران زیادی از گوگل هوم استفاده می‌کنند و تمایل دارند پاسخ‌های مورد نظر را روی نمایشگر بزرگ‌تر از صفحه‌نمایش گوشی مشاهده کنند. به زودی این قابلیت از سوی گوگل ارائه می‌شود. این کمپانی در خلال رویداد Google I/O 2017 اعلام کرد با اعلام درخواست‌هایی چون «Show my calendar on the TV» یا«Show me nearby restaurants on the TV»، پاسخ مورد نظر روی تلویزیون متصل نمایش داده خواهد شد.

البته گوگل اعلام کرده است این ویژگی در آینده‌ی نزدیک عرضه نمی‌شود و در حال حاضر با محدودیت‌هایی روبه‌رو است. پرواضح است که گوگل تلاش می‌کند با بهبود گوگل اسیستنت، این ابزار را برای استفاده از محیط خانه فراگیرتر و جذاب‌تر کند.

گوگل اسیستنت تا پیش از این یک تجربه‌ی شخصی بسیار خوب بود که بدون گوشی، جز در موارد خاص امکان استفاده از آن نداشتید. اما حالا با اضافه‌ شدن قابلیت‌های جدید، می‌توانید با همراهی دیگر افراد حاضر در مورد گزینه‌های نزدیک به خود یا انتخاب فیلم مورد نظر برای تماشا، تصمیم‌گیری کنید. ضمن اینکه می‌توانید از امکانات دیگر Visual Responses (پاسخ‌های تصویری یا بصری)، مانند درخواست مسیر و کمک از گوگل اسیستنت روی گوگل مپس استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات