کیت توسعه واقعیت ترکیبی HP و Acer آماده پیش خرید است

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
شرکت مایکروسافت اعلام کرد که کیت توسعه‌ی واقعیت ترکیبی شرکت‌های HP و Acer آماده‌ی پیش خرید است.
تبلیغات

شرکت مایکروسافت در ماه مارس گذشته اعلام کرد که فروش واحدهای توسعه‌‌‌ی نمایشگرهای سربند (HMDs) واقعیت ترکیبی شرکت ایسر از همان ماه آغاز خواهد شد. اگرچه این موضوع تاکنون حقیقت پیدا نکرد، اما غول نرم‌افزاری در روز دوم نطق اصلی کنفرانس توسعه دهندگان BUILD 2017 به طور رسمی تایید کرد که پیش سفارش کیت یاد شده از امروز آغاز می‌شود. زومیت را همراهی کنید.

به‌واقع، با وجود این‌که تمام توجه‌ها به سمت کیت توسعه‌ی HMD شرکت ایسر است، باید اعلام کنیم که کیت توسعه‌ی HMD ساخت شرکت اچ‌پی هم از طریق فروشگاه ویندوز (Microsoft Store) آماده‌ی پیش خرید است.

دستگاه‌های یاد شده ابتدا در کشورهای ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهند بود که اگر همین الان اقدام به سفارش کالا بکنید، بعد از تابستان سال جاری به دستتان خواهید رسید. کیت توسعه‌ی HMD شرکت ایسر با قیمت ۲۹۹ دلار و مدل مربوط به شرکت اچ‌پی با برچسب قیمت ۳۲۹ دلار آماده‌ی پیش سفارش است. کیت‌های یاد شده شامل کنترلرهای حرکتی که اموز معرفی شد، نخواهند بود؛ اما زمانی که دستگاه‌های یاد شده قابل دسترس شدند، کیت توسعه‌ی HMD شرکت ایسر شامل بسته‌هایی خواهد بود که دارای کنترلرهای یاد شده است. این بسته با قیمت ۳۹۹ دلار قابل خرید خواهد بود.

البته اچ‌پی و ایسر تنها شرکت‌هایی نیستند که روی کیت‌های توسعه‌ی HMD واقعیت ترکیبی ویندوز کار می‌کنند. در پایان سال جاری شاهد هدست‌هایی از شرکت‌های دل، لنوو و 3Glasses خواهیم بود.

کیت توسعه‌ی HMD واقعیت ترکیبی شرکت‌های اچ‌پی و ایسر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات