دوربین‌ های قدیمی GoPro با مدل‌ های جدید تعویض می‌شود

پنج‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گو پرو به دنبال هر روشی برای کاهش ضررهای مالی سال گذشته‌ی خود است. روش جدید GoPro برای این کار تعویض دوربین‌های قدیمی با نمونه‌های جدید است.
تبلیغات

شرکت GoPro برنامه‌‌ای برای کاربران در نظر گرفته که به آنها اجازه می‌دهد تا دوربین‌های قدیمی خود را با یک دوربین جدید تعویض کنند.

به نظر می‌رسد این روش‌ برای کسب سود بیشتر از محصولات گوپرو است که در مشتریان برای خرید دوباره‌ی دوربین‌های جدید انگیزه ایجاد می‌کند. 

GoPro از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد. این شرکت در سال گذشته متحمل ضرر و زیان ۳۷۳ میلیون دلاری شد و حتی مجبور شد پهپاد  کارما را تنها یک هفته پس از عرضه از بازار جمع‌آوری کند.

دوربین گو پرو

مالکان GoPro از این برنامه برای تعویض دوربین‌های قدیمی خود نهایت استفاده را خواهند کرد. تخفیف ارائه‌شده برای خرید دوربین the Hero 5 Black همراه با یک دوربین کهنه ۱۰۰ دلار و برای دوربین the Hero 5 Session رقم ۵۰ دلار خواهد بود.

تمامی جزئیات مربوط به این برنامه در وب‌سایت GoPro موجود است. زمانی که شرکت دوربین قدیمی را از مشتری تحویل می‌گیرد، دوربین جدید را برای وی ارسال کرده و نمونه‌ی قدیمی را بازیافت می‌کند.

این برنامه برای مدت محدودی از ۱۱ مه (۲۲ فروردین ۱۳۹۶) اجرا شده است. با این حال طرح یادشده تنها برای مشتریان آمریکایی در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات