آیفون 8 احتمالا با نام Edition معرفی می‌شود

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حاکی از آن هستند که اپل گوشی هوشمندش به مناسبت ۱۰ سالگی آیفون را آیفون ادیشن می‌نامد. البته ظاهرا این گوشی با فاصله‌ی زیاد نسبت به آیفون 7 اس و 7 اس پلاس روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

وب‌سایت ژاپنی اوتاکارا، مدعی شده است که آیفون 8، با نامی خاص یعنی آیفون ادیشن در کنفرانس ماه سپتامبر اپل در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی خواهد شد. احتمالا این نسخه از آیفون قیمتی بالای هزار دلار خواهد داشت.

در این گزارش آمده است که اپل در حال حاضر نسخه‌های مختلف آیفون ۸ را آزمایش می‌کند که برخی از آن‌ها دارای پنل LCD و برخی دیگر امولد هستند. همچنین برخی از نسخه‌های آزمایشی دکمه‌ی هوم دارند و برخی دیگر فاقد دکمه‌ی فیزیکی هوم هستند. به علاوه، اپل نسخه‌های شیشه‌ای، آلومینیومی و سرامیکی از گوشی را تست می‌کند.

بنا بر گزارش اوتاکارا، اپل در حال سبک و سنگین کردن فناوری‌ها و موادی است که بتوان آن‌ها را در تعداد انبوه نیز تولید کرد. به‌تازگی نیکِی ژاپن نیز به تحلیل‌گر معروف، مینگ چی کو پیوسته است و هر دو در این مورد هم نظر هستند که آیفون ۸ صفحه نمایش ۵.۸ اینچی اولد خواهد داشت و نسخه‌های دیگر دارای پنل LCD با ابعاد ۴.۷ و ۵.۵ اینچ خواهند بود.

مک اوتاکارا، مدعی شده که اپل از دو مورد در آیفون بعدی مطمئن است؛ اولی صفحه نمایش ۵ اینچی و دوم استفاده از شارژ بی‌سیم. البته صفحه نمایش ۵ اینچی که اوتاکارا به آن اشاره کرده، صفحه نمایش و سطحی از آن است که در دسترس کاربر قرار داده شده است. در واقع این صفحه نمایش ۵.۸ اینچی خواهد بود که ۵.۱۵ اینچ آن در اختیار کاربر است و بقیه‌ی آن دکمه‌های مجازی را در خود جای خواهد داد.

نکته‌ی جالب این است که اپل در کنار آیفون ادیشن از نسخه‌های استاندارد ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون با نام ۷ اس و ۷ اس پلاس نیز رونمایی خواهد کرد و این دو گوشی در ماه سپتامبر روانه‌ی بازار خواهند شد، اما آیفون ادیشن با فاصله‌ی قابل توجهی نسبت به این دو گوشی عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات