آیفون 8 نسخه 5 اینچی به شارژ بی سیم مجهز می‌شود

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آخرین شایعات منتشرشده در رابطه با آیفون ۸ نشان از این دارند که تنها نسخه‌ی ۵ اینچی آیفون ۸ به شارژ بی‌سیم مجهز خواهد شد.
تبلیغات

طی هفته‌های اخیر شایعات متعددی در رابطه با نسل جدید آیفون‌های اپل منتشر شده است که دلالت بر پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در آیفون ۸ دارد. آخرین شنیده‌ها حاکی از آن هستند که شارژ بی‌سیم تنها در نسخه‌ی ۵ اینچی آیفون ۸ پشتیبانی می‌شود و سایر نسخه‌ها از چنین قابلیتی بی‌بهره خواهند بود. ، وب‌سایت ژاپنی Macotacara با استناد بهاطلاعات برگرفته از منابع تایوانی، به این نکته اشاره کرده است که نسخه‌ی ۵ اینچی آیفون با بهره‌گیری از پنل شیشه‌ای در پشت گوشی، از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

همان‌طور که اشاره کردیم، بسیاری از شایعات پیشین حکایت از این داشتند که هر سه نسخه‌ی آیفون اپل در سال ۲۰۱۷ از شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهند کرد.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که شارژر بی‌سیم به همراه این نسخه‌ی ۵ اینچی عرضه نخواهد شد، حال آنکه این شارژر به‌عنوان یک وسیله‌ی جانبی انتخابی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین اپل دیگر از نسل آینده، آداپتور مخصوص تبدیل درگاه لایتنینگ به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را با بسته‌بندی آیفون همراه نخواهد کرد. منابع مورد نظر به این نکته اشاره کرده‌اند که اپل عرضه‌ی این تبدیل همراه با آیفون ۷ را برای گذار از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری کافی می‌داند.

گمانه‌ها نشان از این دارند که نسخه‌های ۴.۷ و ۵.۵ اینچی آیفون که احتمالا آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس یا آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نام خواهند داشت، از شارژ بی سیم بی‌بهره خواهند بود. به نظر می‌رسد آیفون ۵ اینچی با عنوان آیفون ۸ بیشترین تغییرات و قابلیت‌های برجسته را که شامل شارژ بی‌سیم، نمایشگر OLED و دوربین دوگانه با چینش عمودی است، به خود اختصاص خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات