پژو 508 جدید با ظاهری شبیه به مدل مفهومی Instinct، سال بعد به بازار می‌آید

پنج‌شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پژو قصد دارد با الهام از خودروی مفهومی Instinct، سال آینده از مدل جدید 508 رونمایی کند. این محصول رقیبی جدی برای سایر برندها در دسته‌ی سدان‌های بزرگ خواهد بود.
تبلیغات

گروه PSA پس از تصاحب اُپل و واکسهال از جنرال موتورز، همچنان به دنبال معرفی یک سدان بزرگ، تحت برند پژو است. نسل بعدی پژو 508 که به دنبال به چالش کشیدن خودروهایی چون اُپل Insignia، فورد Mondeo و حتی خودروی جدید Arteon فولکس‌واگن است، در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد.

لورن بلانشه، مدیر تولید پژو، در گفت‌وگو با رسانه‌های بریتانیایی در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷، خبر ورود یک سدان بزرگ به این خانواده را تأیید کرد و گفت این مدل خلأ میان مدل‌های معمولی و لوکس را پر خواهد کرد.

او افزود:

تثبیت موقعیت برند ما از طریق معرفی یک محصول میان‌رده‌ی پیشرفته امکان‌پذیر است؛ به این معنی که ما نمی‌خواهیم یک برند لوکس و اشرافی باشیم؛ این وظیفه به برند DS محول شده است. چیزی که ما به دنبال آن هستیم، تبدیل شدن به یک برند معمولی خوب است. شما برای دستیابی به این مهم، نیازمند معرفی یک خودروی سدان بزرگ هستید.
پژو 508

نسل جدید پژو 508 رگه‌هایی از خودروی مفهومی Instinct در خود دارد و درون آن، نسخه‌ی به‌روز شده‌ای از کابین خودروهای جدید 3008 و 5008 است. این محصول جدید از پلتفرم EMP2 بهره می‌برد و با استفاده از یک پیشرانه‌ی هیبریدی بنزینی الکتریکی چرخ‌های خود را به حرکت درمی‌آورد. این پیشرانه به خودروساز امکان ارائه‌ی مدل کاملاً الکتریکی خودرو را نیز می‌دهد.

با وجود آنکه پژو سعی در معرفی چنین خودرویی در دسته‌ی سدان‌های بزرگ دارد، برادر آن، سیتروئن به‌کلی این دسته را رها خواهد کرد. به نظر می‌رسد که آن‌ها هیچ برنامه‌ای برای معرفی یک خودرو هم‌رده با C5 نخواهند داشت. در عوض، سیتروئن تمرکز خود را بر ساخت کراس‌اور C5 Aircross معطوف کرده است که در سال آینده رونمایی می‌شود.

پژو 508
پژو 508
پژو 508
پژو 508
پژو 508
پژو 508
پژو 508
پژو 508
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات