نسخه آزمایشی کورتانا به آیفون می‌آید

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی آزمایشی دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا به‌زودی برای گوشی‌ هوشمند آیفون در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

اگر دستیار شخصی سیری در آیفون نمی‌تواند نیازهای شما را به‌خوبی رفع کند، بد نیست نگاهی به دستیارهای صوتی گوگل یا کورتانا بیندازید. هر دو دستیار شخصی مورد اشاره، برای سیستم‌عامل موبایل اپل یعنی iOS در دسترس کاربران قرار دارند و در واقع می‌توانید آن‌ها را از اپ‌استور دانلود کنید. مایکروسافت کاری کرده است که بتوانید به‌آسانی یک نمای کلی از قابلیت‌های جدید یا بهبودهایی که قرار است در نسخه‌ی iOS ارائه شوند، داشته باشید. برای استفاده از این دستیار صوتی در آیفون خود کافی است در برنامه‌ی آزمایشی کورتانا شرکت کنید. تمامی دارندگان آیفون می‌توانند به‌راحتی در این برنامه عضو شوند؛ ولی محدودیت‌هایی نیز برای شرکت در این برنامه در نظر گرفته شده است که در ادامه به این محدودیت‌ها می‌پردازیم. پیش از این نیز شاهد برنامه‌ای مشابه برای کاربران کورتانا در اندروید بودیم.

این روزها به نظر می‌رسد شرکت‌های مختلف توجه ویژه‌ای به دستیارهای شخصی در گوشی‌های هوشمند دارند. اگر پیگیر اخبار فناوری هستید، حتما می‌دانید سامسونگ در حال کار روی دستیار شخصی جدیدی به نام بیکسبی است. هواوی هم تصمیم دارد در برخی از محصولات خود از دستیار صوتی آلکسای آمازون بهره ببرد. گوگل نیز همچنان در حال بهبود دستیار شخصی خود (گوگل اسیستنت) است.

نسخه‌ی آزمایشی کورتانا برای سیستم‌عامل iOS، در حال حاضر فقط برای دارندگان آیفون در آمریکا و انگلستان در دسترس قرار گرفته است و فعلا فقط ۱۰۰۰ نفر می‌توانند در این دوره‌ی آزمایشی شرکت کنند. با توجه به این موضوع، شانس اینکه بتوانید در برنامه‌ی مورد بحث شرکت کنید، بسیار کم است. در هر صورت اگر برای استفاده از نسخه‌ی آزمایشی کورتانا در آیفون صبر ندارید، می‌توانید شانس خود را با کلیک روی این لینک امتحان کنید. 

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات