این برج یک میلیارد دلاری مرسدس بنز در دبی است

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برج مرسدس بنز در روز و شب
برج یک میلیارد دلاری مرسدس بنز در دبی، طراحی باشکوه دارد و دستاوردی مهندسی محسوب می‌شود.
تبلیغات

مرسدس بنز، شرکتی که به ساخت انواع خودرو لوکس شهرت دارد، با همکاری شرکت سازنده‌ی املاک Binghatti (بن‌غاطی) از برج یک میلیارد دلاری خود با نام Mercedes-Benz Places در دبی رونمایی کرد. این آسمان‌خراش که افراد فوق‌العاده ثروتمند را هدف گرفته است، ۶۵ طبقه و ۱۵۰ واحد دارد.

برج مرسدس بنز از نمای دور

به‌‌گزارش خبرگزاری ZAWYA، برج مرسدس بنز که ساخت آن در سال ۲۰۲۶ نهایی می‌شود در مرکز دبی واقع شده است و حدود ۳۴۱ متر ارتفاع خواهد داشت.

واحد‌های برج مرسدس بنز با قیمت پایه‌ی ۲٫۷ میلیون دلار به‌فروش خواهند رسید، اما برخی از واحد‌‌ها تا ۱۰ میلیون دلار نیز قیمت‌گذاری شده‌اند.

برج مرسدس بنز در خط ساختمانی
برج مرسدس بنز در احاطه‌ی ابر‌ها
برج مرسدس بنز در تقابل با برج خلیفه

مرسدس بنز به مشتریان خود وعده‌ی ویو ابدی به بلند‌ترین برج جهان یعنی برج خلیفه را داده است. نمای بیضی‌شکل آسمان‌خراش Mercedes-Benz Places افراد را به‌یاد طراحی خودرو‌های مدرن مرسدس‌ بنز می‌اندازد. نمای پشتی برج شرکت خودروسازی آلمانی از پنل‌هایی برای تأمین برق خودرو‌های برقی بهره می‌برد.

برج مرسدس بنز در هوای ابری

بن‌غاطی که سابقه‌ی همکاری با بوگاتی و جیکوب اند کو را در کارنامه‌ی خود دارد، دلیل همکاری با مرسدس بنز را بالا بودن تقاضا برای خانه‌های لوکس عنوان می‌کند.

از تعداد آپارتمان‌های فروخته‌شده اطلاعات دقیقی در دسترس نیست، اما به‌نظر می‌رسد تمام واحد‌های فاز اول Mercedes-Benz Places به‌فروش رسیده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات