سال نو مبارک!

پنج‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
به ساعات پایانی یکی از سخت‌ترین سال‌های ایران نزدیک می‌شویم؛ سالی که بسیاری از ما آرزو می‌کنیم زودتر به پایان برسد.
تبلیغات

شاید شما هم مثل ما خدا را شکر می‌کنید که ۹۸ به پایان راه خود می‌رسد؛ سالی که با سیل شیراز شروع شد و اکنون با ویروس بی‌رحم کرونا خاتمه می‌یابد؛ هرچند که‌ کرونا جان‌سخت‌تر از سال ۹۸ است و احتمالاً سال آینده را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد. بدون شک سال ۹۸ برای ایران و ایرانی یکی از سخت‌ترین و شاید بدترین سال‌های تاریخ کشور بود؛ پیوسته مصیبت بر سرمان می‌آمد و زمانی که سخت در تلاش برای هضم مسئله‌ی جاری بودیم، مسئله‌ی جدید بدتری اتفاق می‌افتاد.

در سال ۹۸ روز خوش کم داشتیم و در عوض تا دل‌تان بخواهد مصیبت از نوع سیل، زلزله، تحریم، جنگ، ترور، خطای انسانی و بحران مدیریتی بر سرمان آمد. در‌حالی‌که سخت درگیر پیدا کردن خود و یافتن کورسوی امیدی برای ادامه‌ی زندگی بودیم، کرونا فریادزنان وارد کشور شد؛ ویروسی که با بی‌خیالی مسئولان به‌سادگی آمد و در ادامه با بی‌مبالاتی و بی‌خیالی برخی از مردم به همه جای کشور پخش شد. پس بیایید آرزو کنیم که امسال با همه‌ی مصیبت‌هایش زودتر به پایان برسد و مصیبت‌های امسال پیش‌مرگ سال آینده شوند.

حال که به پایان ۹۸ رسیده‌ایم آنچه بیشتر از هر چیز باعث ناراحتی و نگرانی جامعه شده، بی‌خیالی برخی از مردم نسبت به شیوع ویروس خطرناک کرونا و کوتاهی مسئولان برای ممانعت از خروج مردم از خانه است. برخی آنقدر سطحی فکر می‌کنند که متوجه آسیبی که کرونا می‌تواند به خود یا نزدیکان‌شان بزند، نیستند. در سطح کلان، کرونا همین حالا هم بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک را به تعطیلی کشانده و آسیب جدی به اقتصاد کشور وارد کرده است. ادامه‌ی روند بی‌خیالی مردم باعث می‌شود تا خیلی زود اقتصاد کشور به زانو درآید و بی‌کاری درکنار مسائل و مشکلات پیرامون آن گریبان همه را بگیرد. پس همه‌ی ما نه‌تنها وظیفه داریم که از خروج غیرضروری از خانه بپرهیزیم، بلکه تمام تلاش خود را به‌کار گیریم تا اطرافیان‌مان را نیز از تبعات حضور در اجتماع آگاه سازیم.

برای آنکه بتوانیم سال آینده را به سال بهتری تبدیل کنیم همه‌ی ما در هر شغل و جایگاهی که هستیم باید بیشتر از همیشه تلاش کنیم، کشور با همت مردم ساخته می‌شود؛ پس فرصت تعطیلات را غنیمت بشماریم به جای دید و بازدید پرخطر، سفرهای خودخواهانه و بیرون رفتن‌های بی‌دلیل، در خانه بمانیم و استراحت کرده و انرژی ذخیره کنیم.

امسال هم مانند ۹ سال گذشته، افتخار آن را داشتیم تا میزبان شما باشیم و تمام تلاش‌ خود را به‌کار گرفتیم تا مسائل و مشکلات مانع فعالیت‌مان نشود، قطعاً در این راه بی‌اشکال نبودیم؛ اما همواره تلاش کردیم تا گوش شنوا برای بازخوردهای شما عزیزان باشیم و در حد توان نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم. بی‌شک زومیت هر آنچه به‌دست آورده به‌دلیل همراهی شما عزیزان بوده است و وظیفه‌ی خود می‌داند تا با رفع مشکلات، افزایش کیفیت، تنوع محتوا و ارائه‌ی سرویس‌های جدید رضایت‌تان را جلب کند.

زومیت در روزهای تعطیلات نوروز بروز خواهد شد، لطفا همچنان ما را دنبال کنید.

به‌امید سلامتی برای همه‌ی شما عزیزان، با امید به پیشواز سال نو می‌رویم و آرزو می‌کنیم سال آینده بهتر از سال گذشته باشد و مردم کشور در سلامت، رفاه و آرامش زندگی کنند.

سال نو مبارک.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات