پازل: سحیح یا غلط | جایزه هفته: یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی هواوی مدل AM08

شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اگر دوست دارید کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته‌ی جدید آماده کنید، با زومیت و دویست‌وشصت‌ویکمین قسمت از سری «پازل» همراه شوید.
تبلیغات

پس از وقفه‌ای چندماهه در روند انتشار سری «پازل»، انتشار مجدد این سری را که جزو قدیمی‌ترین مطالب زومیت است، از سر می‌گیریم. البته سری «پازل» به‌‌ صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود، حال آنکه به‌طور استثناء اولین قسمت این سری را پس از وقفه‌ای طولانی، روز شنبه منتشر می‌کنیم. از شما دعوت می‌کنیم با قسمت دیگری از سری پازل زومیت همراه باشید.

پازل شماره‌ی ۲۶۱ جایزه دارد؛ این هفته به قید قرعه به یک نفر از میان افرادی که پاسخ صحیح را ارسال کرده باشند، یک دستگاه اسپیکر بلوتوثی مدل AM08 اهدا خواهد شد.

جایزه پازل ۲۶۱

معمای شماره‌ی ۲۶۱: شنبه ۲۱/اردیبهشت/۱۳۹۸

کدام مجموعه از گزینه‌های زیر از نظر منطقی قابل انتخاب است؟

  • این جمله غلط است.
  • جمله A غلط است.
  • جمله‌ی D صحیح است.
  • جمله‌ی A و C صحیح هستند.
  • هیچ‌کدام از گزینه‌های این سؤال را نمی‌توان انتخاب کرد.

منبع طرح معما‌های سری «پازل»، اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر سؤالی یافت شود. به‌همین‌دلیل، اگر پاسخی در فضای مجازی یافتید، به احترام دوستان خود، آن را منتشر نکنید. علاوه‌‌براین، باتوجه‌به اینکه بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل‌نظر و راهنمایی محسوب می‌شود؛ جهت رعایت حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرهای غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال کرده و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle261در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنج‌شنبه فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهترشدن «پـازل»، نظرات و پیشنهادهای خود را درباره‌ی این بخش حتماً با ما درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات