باگ فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱، مصرف انرژی پردازنده را افزایش می‌دهد

شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای نزدیک فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱
مایکروسافت با تأیید باگ فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱، اعلام کرد این مشکل احتمالاً اکثر کاربران را تحت‌تأثیر قرار نخواهد داد.
تبلیغات

برخی کاربران ویندوز ۱۱ به‌دلیل مشکلی که اخیراً در فایل اکسپلورر شناسایی شده، احتمالاً با مشکل افزایش مصرف برق پردازنده مواجه شده‌اند. این باگ هنگام استفاده از قابلیت Effective Access، می‌تواند میزان استفاده از پردازنده‌ را افزایش دهد. مایکروسافت مشکل مذکور را تأیید کرده و در حال کار برای رفع آن است.

به‌نوشته‌‌ی ویندوز سنترال، باگ فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ در به‌روزرسانی‌های KB5026368 و KB5026372 نسخه‌های 21H2 و 21H2 شناسایی شده است.

وب‌سایت مایکروسافت باگ فایل اکسپلورر ویندوز ۱۱ را اینگونه توضیح می‌دهد: «پس‌ از نصب به‌روزرسانی جدیدتر، امکان دارد نتوانید Effective Access را در بخش Advanced Security Settings فایل‌ها یا پوشه‌های اشتراک‌گذری‌شده مشاهده کنید. در دستگاه‌های آسیب‌دیده، هنگامی‌ که دکمه‌ی Advanced Security Settings انتخاب شده باشد، پیام Computing effective access.... را دریافت خواهید کرد اما شاید نتایج پرس‌وجوها نمایش داده نشود و explorer.exe پس‌ از بسته‌شدن Advanced Security Settings به استفاده از پردازنده ادامه دهد. البته اکثر کاربرانی که در خانه از ویندوز استفاده می‌کنند به‌احتمال زیاد با این باگ مواجه نخواهند شد.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات