از‌این‌پس کاربران واتساپ امکان انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را خواهند داشت

شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
واتساپ در نسخه بتای خود با اضافه‌کردن سه گزینه‌، قابلیت انتخاب کیفیت تصاویر و ویدئوهای ارسالی را دردسترس کاربران قرار داده است.
تبلیغات

واتساپ با فشرده‌سازی خودکار تصاویر و ویدئوها هنگام ارسال، کیفیت محتوای تصویری را تا حدی کاهش می‌داد؛ اما حالا این اپلیکیشن از قابلیت جدیدی در نسخه بتای خود خبر داده است که کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای ارسالی‌شان را با «بهترین کیفیت ممکن» ارسال کنند.

به‌گزارش انگجت، طبق گفته وب‌سایت WABetaInfo، کاربران واتساپ در نسخه بتای این اپلیکیشن کیفیت تصاویر و ویدئوهایشان را هنگام ارسال می‌توانند انتخاب کنند. نسخه بتای واتساپ در گوگل پلی موجود است و به‌احتمال زیاد این قابلیت شامل گزینه‌های Auto و Data Saver نیز خواهد بود. بدین‌‌ترتیب کاربر امکان انتخاب از بین سه حالت فشرده‌سازی برای صرفه‌جویی در مصرف داده و ارسال با بهترین کیفیت ممکن یا حالت خودکار خود اپلیکیشن را خواهد داشت.

کیفیت واتساپ ۱
کیفیت واتساپ ۲

احتمال می‌رود این قابلیت در حال توسعه به‌صورت عمومی نیز منتشر شود؛ اما زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست. با‌توجه‌به اینکه معمولا واتساپ تنظیمات یکسانی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS را پیش می‌برد، ممکن است این قابلیت برای نسخه iOS این اپلیکیشن نیز ارائه شود.

این برای کاربرانی خبری خوش محسوب می‌شود که از برنامه‌های پیام‌رسان معمول و پیش‌فرض در گوشی‌های موبایل برای به‌اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها استفاده نمی‌کنند. به‌نظر می‌رسد علاوه‌بر‌ این قابلیت به‌زودی ویژگی پشتیبانی هم‌زمان از چند دستگاه را در این اپلیکیشن شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات