در دنیای بی‌پایان سینما غرق شوید؛‌ معرفی بهترین سایت‌های تماشای فیلم و سریال

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 10 دقیقه
بهترین سایت های تماشای فیلم و سریال
با تماشای آنلاین فیلم و سریال می‌توانید از اوقات فراغت خود در هرجا نهایت لذت را ببرید و به طیف وسیعی از محتوا در ژانرهای مختلف دسترسی داشته باشید.
تبلیغات

تماشای فیلم و سریال از بهترین سرگرمی‌ها محسوب می‌شود. دسترسی گسترده به اینترنت ازطریق گوشی هوشمند، لپ تاپ، تبلت و تلویزیون باعث شده است روش تماشای فیلم در مقایسه‌ با گذشته کاملاً تغییر کند.

امروزه، بسیاری از مردم با خرید اشتراک در سرویس‌های استریم فیلم و سریال، در زمان دلخواه به هزاران فیلم و سریال دسترسی خواهند داشت و می‌توانند از تماشای انواع محتوا در سرویس‌های مذکور لذت ببرند.

در این مقاله، قصد داریم بهترین سایت‌ها و سرویس‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال را به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان با زومیت همراه باشید.

بهترین سایت‌های تماشای فیلم و سریال

در ادامه، فهرستی از بهترین سایت‌ها را پخش آنلاین فیلم و سریال آماده کرده‌ایم تا بتوانید اوقات فراغت خود را با تماشای محتوای جذاب سپری کنید و لحظات خوشی را برای خود و نزدیکانتان به‌ارمغان آورید.

123Movie

سایت 123Movie

123movies یکی از سرویس‌های نام‌آشنا برای تماشای آنلاین فیلم و سریال است. این سایت مجموعه‌ای از بهترین فیلم‌های کلاسیک‌ بی‌نظیر را به‌همراه قابلیت جست‌وجوی پیشرفته ارائه می‌دهد تا بتوانید فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را به‌‌رایگان تماشا کنید. برای استفاده از 123movies به ساخت حساب کاربری یا پرداخت هزینه‌ی اشتراک نیازی ندارید. تجربه‌ی تماشای یکپارچه باعث شده تا این سرویس محبوبیت فراوانی میان کاربران به‌دست آورد.

هنگامی‌ که وب‌سایت 123movies را باز کنید، طراحی بسیار ساده‌ی صفحه‌ی اصلی توجه شما را به‌ خود جلب خواهد کرد. در این بخش، فقط نوار جست‌وجو و گزینه‌ی دسته‌بندی وجود دارد و شاید لازم باشد قبل‌ از شروع استریم، دکمه‌ی Play را چند بار فشار دهید؛ اما همیشه این‌طور نیست. به‌طور کلی، این سایت فهرست‌های بسیار چشمگیری دارد و فیلم‌ها و برنامه‌ها را با کیفیت مطلوب ارائه می‌دهد.

اگر هنگام تماشای فیلم یا سریال در 123Movie با خطا مواجه شدید، در سمت راست صفحه، می‌توانید روی فهرست سرورها کلیک و سرور دیگری را برای پخش انتخاب کنید.

FMovies

سایت FMovies

Fmovies یکی از سایت‌های برتر برای تماشای رایگان فیلم است که به ثبت‌نام نیازی ندارد. این سرویس انواع فیلم‌ها را بین نمونه‌های مشابه ارائه می‌دهد و شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین کتابخانه‌ی محتوا را میان رقبا ارائه می‌دهد.

در Fmovies، شما می‌توانید فیلم و سریال‌‌های مدنظرتان را براساس ژانر، سال تولید، کشور سازنده، نوع، کیفیت و حتی زیرنویس مرتب‌سازی کنید. علاوه‌براین، امکان مشاهده‌ی فهرست فیلم‌ها براساس پربیننده‌ترین‌ها، برترین‌های IMDB و... دردسترس شما قرار دارد.

همه‌ی فیلم‌های موجود در این سایت را با کیفیت HD می‌توان پخش کرد و برخی نیز حتی با کیفیت‌های بهتر منتشر شده‌اند. گفتنی است که هنگام تماشای محتوا احتمالاً با آگهی‌هایی مواجه خواهید شد که با نصب ابزارهای مسدودکننده‌ی تبلیغات، می‌توانید از شرّ آن‌ها خلاص شوید.

Plex

سایت plex

Plex یکی از سرویس‌های باکیفیت‌ استریم فیلم و سریال است. این پلتفرم از سال‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان به‌‌رایگان و حتی بدون نیاز به ثبت‌نام، از پخش فیلم و سریال‌های مختلف در دسته‌بندی‌های متنوع و موردعلاقه‌ی خود می‌توانید لذت ببرید.

سایت Plex سرویسی برای تماشای رایگان شبکه‌های تلویزیونی نیز ارائه می‌دهد که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. علاوه‌بر‌این، Plex اپلیکیشنی مخصوص گوشی‌ هوشمند منتشر کرده است که برای دو دستگاه‌های اندرویدی و آیفون دردسترس قرار دارد.

LosMovies

سایت LosMovies

سایت LosMovies فیلم‌‌ها و سریال‌ها را براساس دسته‌بندی‌های مختلف ازجمله ژانر، کارگردان، بازیگر، رتبه‌بندی و برترین‌ها دردسترس کاربران قرار داده است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا در دریای وسیعی از فیلم‌ها شیرجه بزنید.

برخلاف برخی دیگر از سایت‌های استریم فیلم که انبوهی از تبلیغات به مخاطبان خود نمایش می‌دهند، LosMovies رابط کاربری بسیار ساده و زیبایی دارد و حتی کودکان و نوجوانان می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

LosMovies دسترسی آسان به استریم را نیز با قرار دادن هر فیلم روی چند سرور فراهم کرده است تا بتوانید همیشه از تماشای محتوای مدنظرتان به‌طور بی‌وقفه لذت ببرید. این سرویس فیلم‌های محبوب و برنامه‌های تلویزیونی سرتاسر جهان را به‌صورت کاملاً رایگان و بدون واترمارک ارائه‌ می‌دهد و می‌توانید آن‌ها را با کیفیت مناسب پخش کنید. ناگفته نماند که برای استفاده از این سایت احتمالاً به فلش‌پلیر نیاز دارید و برخی فیلم‌ها نیز به پخش‌کننده‌ی DivX نیاز دارند.

Vumoo

سایت VUmoo

Vumoo یکی دیگر از سایت‌های محبوب‌ برای تماشای رایگان فیلم است. بهترین بخش این سرویس را می‌توان نیاز نداشتن به ثبت‌نام یا پرداخت هزینه اعلام کرد.

Vumoo پلتفرمی با رابط‌ کاربری جذاب به‌حساب می‌آید که تجربه‌ای شگفت‌انگیز از تماشای آنلاین فیلم و سریال به شما ارا‌‌ئه می‌دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این سرویس، فهرست سریال‌های تلویزیونی به‌روز با دسترسی آسان است. سیستم ناوبری پیش‌فرض سایت خیلی پیشرفته نیست و برای پیدا کردن فیلم و سریال دلخواهتان باید از بخش جست‌وجوگر آن استفاده کنید.

SolarMovie

سایت SolarMovie

Solarmovie سایت عالی دیگری برای تماشای رایگان فیلم به‌صورت آنلاین است. این پلتفرم پایگاه داده‌ی بسیار بزرگی دارد و علاوه‌بر فیلم‌های جدید، محتوای قدیمی‌تر را نیز دردسترس شما قرار می‌دهد که در صورت تمایل، می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

شما می‌توانید با SolarMovie فیلم دلخواهتان را براساس ژانر و کشور سازنده و سال ساخت جست‌وجو و پخش کنید. نکته‌ی مثبت دیگر درباره‌ی این سایت، امکان پخش فیلم‌ با کیفیت‌های متفاوت و از چند سرور است. این پلتفرم بخش مجزایی برای سریال‌ها و فیلم‌های ویژه نیز در نظر گرفته که می‌توانید ساعت‌ها با آن‌ها سرگرم شوید.

WatchFree

سایت WatchFree

WatchFree در نگاه اول کمی ساده به‌نظر می‌رسد؛ زیرا از رابط‌ کاربری بسیار ساده‌ای بهره می‌برد. با بررسی عمیق‌تر متوجه خواهید شد یکی از سایت‌های ارزشمند برای تماشای رایگان فیلم و سریال بدون نیاز به ثبت‌نام است. این پلتفرم فیلم‌های قدیمی و جدید را با کیفیت اصلی منتشر می‌کند و برای تماشا با وضوح HD نیازی به ثبت‌نام ندارد.

به‌دلیل اینکه پخش آنلاین و رایگان فیلم در بسیاری از کشورهای جهان غیرقانونی است، شاید خدمات WatchFree در این نواحی دردسترس نباشد. این سایت نیز مثل اکثر رقبایش امکان جست‌وجو براساس فیلترهای مختلف را دراختیار شما قرار می‌دهد.

MovieJoy

سایت MovieJoy

MoviesJoy سایتی عالی برای تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جدید و فیلم‌های قدیمی‌تر است. به‌دنبال هر نوع فیلمی که باشید، در این پلتفرم می‌توانید به‌‌رایگان به آن دسترسی پیدا کنید.

برای تماشای فیلم و سریال به‌صورت آنلاین در MovieJoy به ثبت‌نام نیازی نیست؛ اما هنگام تماشا امکان دارد تبلیغاتی را به شما نشان دهد. گفتنی است که با نصب افزونه‌های مسدودکننده‌ی تبلیغات و پاپ‌آپ، می‌توانید مشکل نمایش آگهی‌ها را نیز برطرف کنید. از دیگر قابلیت‌های این سایت می‌توان به جست‌وجوگر قدرتمند و فهرست برترین‌ فیلم‌های IMDB اشاره کرد.

بهترین سایت‌های ایرانی تماشای فیلم و سریال

در سال‌های اخیر، شاهد گسترش سرویس‌دهندگان استریم آنلاین فیلم و سریال در ایران بوده‌ایم و در‌ این‌ میان، برخی سایت‌ها در مقایسه‌ با رقبا طرفداران بیشتری دارند. در‌ ادامه، بهترین سایت‌های ایرانی را برای تماشای فیلم و سریال آنلاین به‌ شما معرفی می‌کنیم.

فیلم نت

فیلم نت

فیلم‌نت با انتشار جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های خارجی و ایرانی موفق شده است مخاطب بسیار زیادی جذب کند؛ البته برای استفاده از آن باید اشتراک بخرید. در توضیحات این وب‌سایت آمده که تمامی محتوای ارائه‌شده را به‌طور قانونی می‌خرد و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های روز را با دوبله‌ی اختصاصی باکیفیت دردسترس شما قرار می‌دهد.

فیلم‌نت سریال‌ها و فیلم‌ها را در دسته‌بندی‌های مختلف بر‌اساس ژانر فهرست می‌کند تا آسان‌تر به محتوای مدنظرتان دسترسی داشته باشید. از دیگر ویژگی‌ها این پلتفرم می‌توان به بخش ویژه کودکان و سینما آنلاین اشاره کرد که با خرید بلیت، فیلم‌های ایرانی روی پرده‌ی سینما را می‌توانید ازطریق کامپیوتر و تبلت و گوشی‌ هوشمند تماشا کنید. این سایت اپلیکیشن‌های اختصاصی نیز برای اندروید و iOS و تلویزیون‌های هوشمند منتشر کرده است تا راحت‌تر به محتوای دلخواهتان دسترسی داشته باشید.

نماوا

نماوا

نماوا یکی دیگر از سرویس‌های ایرانی استریم فیلم و سریال است که با خرید اشتراک، می‌توانید به هزاران ساعت محتوا دسترسی داشته باشید. این سایت جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌ها روز جهان را با دوبله دردسترس کاربرانش قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های جذاب نماوا می‌توان به بخش پردیس اشاره کرد که درواقع، برای تماشای فیلم‌های روی پرده‌ی سینماهای ایران در نظر گرفته شده است. این سایت بخشی نیز برای محتوای اختصاصی کودکان دارد تا بتوانید با استفاده از آن، فرزندانتان را با محتوای مناسب سرگرم کنید. نکته‌ی دیگر اینکه نماوا اپلیکیشن‌های مختلفی برای اندروید، آیفون، ویندزو، مک و تلویزیون‌ هوشمند ارائه داده است.

فیلیمو

فیلیمو

فیلیمو نامی شناخته‌شده در صنعت استریم فیلم و سریال ایران است که مجموعه‌ی بسیار کاملی از فیلم‌ها و ایرانی و خارجی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. با خرید اشتراک در این سرویس می‌توانید از تعداد بسیار زیادی محتوا با دوبله و زیرنویس لذت ببرید. فیلیمو برخی فیلم‌ها را برای ناشنوایان نیز بهینه‌سازی کرده تا آنان هم بتوانند از تماشای محتوا، نهایت لذت را ببرند.

فیلیمو مثل رقبای خود اپلیکیشن‌های اختصاصی برای اندروید، iOS، کامپیوتر، اندروید باکس و تلویزوین منتشر کرده است تا بتوانید راحت‌تر روی دستگاه خود به فیلم‌ها و سریال‌های دلخواهتان دسترسی داشته باشید. این وب‌سایت بخشی نیز برای دانش‌آموزان دارد که محتوای آموزشی ارائه می‌دهد. همچنین، بخش سینمای آنلاین امکان تماشای فیلم‌های روز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آپارات

آپارات

اگرچه هدف اصلی آپارات ارائه‌ی سرویس اشتراک‌گذاری ویدیو شبیه یوتیوب است، بخشی برای فیلم و سریال دراختیار کاربران قرار می‌دهد که می‌توانند به‌‌رایگان به هزاران ساعت محتوا دسترسی داشته باشند.

بخش فیلم و سریال آپارات محتوای مختلف را براساس دسته‌بندی فهرست می‌کند تا راحت‌تر بتوانید فیلم مدنظرتان را پیدا کنید و از تماشای آن لذت ببرید. فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی، خارجی، زبان اصلی و فیلم‌های مخصوص نابینایان و ناشنوایان ازجمله ویژگی‌ها جذاب آپارات است. این سایت اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید و iOS را نیز ارائه داده که می‌توانید با نصب آن‌ها خیلی راحت‌تر به فیلم‌ها و سریال‌ها دسترسی داشته باشید.

ایو

ایو

ایو سرویس تلویزیون اینترنتی است که علاوه‌بر امکان پخش شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیمای ایران، کانال‌های ویژه‌ای مثل ایو اسپورت دارد که محتوای ورزشی را به‌طور اختصاصی تولید و پخش می‌کند.

ایو بخشی هم برای تماشای فیلم در نظر گرفته که ازطریق آن می‌توانید به تعداد بسیار زیادی فیلم ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید و آن‌ها را آنلاین استریم کنید. ایو نیز مثل بسیاری از رقبای خود اپلیکیشن‌هایی برای اندروید و آیفون توسعه داده تا دسترسی آسان‌تر به محتوا را روی گوشی و تبلت فراهم کند. از دیگر ویژگی‌های ایو می‌توان به بخش اختصاصی کودکان اشاره کرد که هزاران ساعت محتوای مخصوص فرزندان دلبندتان در آن ارائه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات