بهترین پخش کننده ویدئو اندروید؛ معرفی ۹ برنامه کاربردی

جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بهترین ویدیو پلیرهای اندروید
با بهترین پلیرهای ویدئوی اندروید، هر ویدئو با هر فرمتی را به‌راحتی تماشا کنید.
تبلیغات

بسیاری از افراد عادت دارند تا فیلم‌ها و سریال‌های موردعلاقه خود را در گوشی تماشا کنند؛ برای این کار علاوه‌بر پلیر اصلی گوشی، به برنامه‌هایی نیاز دارید تا کدک‌های ویدیویی مختلف را اجرا کنند و در نمایش زیرنویس هم مشکلی نداشته باشند.

همچنین با نصب برنامه‌‌های پلیر در گوشی‌های قدیمی، می‌توانید فرمت‌های ویدیویی جدید و با وضوح بالا را در آن‌ها بدون هیچ مشکلی اجرا کنید؛ بنابراین با معرفی بهترین برنامه‌های پلیر اندروید همراه زومیت باشید.

بهترین ویدئو پلیر اندروید

VLC for Android

لوگوی VLC

VLC که به‌عنوان یکی از بهترین برنامه‌های پخش ویدیو برای کامپیوتر نیز شناخته می‌شود، قابلیت‌های خوبی را در پخش فایل‌های محلی و لینک‌های آنلاین دارد. با استفاده از این برنامه به‌راحتی می‌توانید فرمت‌های مختلف ویدیویی را که دارای چند زیرنویس و زبان هستند پخش و زیر‌نویس یا زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Video Player All Format

video-player-all-format

Video Player All Format برنامه دیگری است که به‌عنوان پخش‌ کننده ویدیوی اندروید توسعه یافته است و از جدیدترین کدک‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند. از جمله قابلیت‌های برنامه‌ی یادشده می‌توان به پشتیبانی از Chromecast، حالت شب، پوشه حریم خصوصی و پخش ویدیو با سرعت‌های متغیر اشاره کرد.

MX Player

mx-player

MX Player که از مدت‌ها پیش به‌عنوان بهترین پخش‌‌کننده‌ی فیلم اندروید شناخته می‌شود، در آپدیت‌های جدید ویژگی‌های مفیدی را به قابلیت‌های قبلی اضافه کرده است و اکنون از تمام کدک‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کند.

با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیو‌های آنلاین را با لینک URL تحت عنوان پخش جریانی مشاهده کنید، برای فرزندانتان ویدیو پلی کنید و با زدن آیکون قفل نگذارید از برنامه خارج شوند، زیرنویس‌های مختلف را اجرا و هنگام تماشای ویدیو روی آن زوم کنید.

MPV

mpv-android

MPV پلیری ساده و در عین حال کاربردی است که امکانات مختلفی را برای پخش ویدیو دردسترس کاربران قرار می‌دهد. برنامه‌ی یادشده که از اکثر کدک‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پشتیبانی می‌کند، قابلیت‌های پخش جریانی ویدیوها و پخش تصویر در تصویر را نیز در خود جای داده است؛ از این رو گزینه مناسبی برای تماشای بی‌دردسر فیلم و سریال به حساب می‌آید.

BSPlayer

bsplayer

BSPlayer قدمت بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارد و همواره یکی از بهترین‌ها بوده است. پلیر یادشده از کدک‌های سخت‌افزاری، پخش جریانی، انواع زیرنویس، پخش فایل‌های فشرده و تماشای ویدیو‌ها در قالب پنجره‌ی پاپ‌آپ پشتیبانی می‌کند؛ اما در نسخه‌ی رایگان مانند بسیاری از برنامه‌ها، تبلیغاتی برای پخش وجود دارد که البته موضوع چندان آزاردهنده‌ای نیست.

KMPlayer

km-player

درست مانند VLC، اپلیکیشن KMPlayer نیز یکی از محبوب‌ترین پلیر‌های ویدیو در ویندوز و مک است که بد نیست نسخه‌ی اندروید آن را هم امتحان کنید. برنامه‌ی یادشده درست مانند تمام پلیرهایی که تاکنون معرفی کردیم از کدک‌ها و فرمت‌های ویدیویی مختلف پشتیبانی می‌کند و همچنین می‌توانید ویدیو‌های خود را مستقیماً از سرویس‌های ابری گوگل درایو یا دراپ‌باکس پخش کنید.

aPlayer

aplayer

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های aPlayer، توانایی پخش ویدیوهایی است که از دالبی ویژن استفاده می‌کنند، البته نمایشگر گوشی نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کند.

از طریق aPlayer علاوه‌بر اینکه می‌توانید فرمت‌های ویدیویی مختلف را با هر رزولوشنی پخش کنید، می‌توانید ویدیو‌های موردنظر خود را از طریق FTP در دستگاه‌های دیگر نیز تماشا کنید که برای برخی کاربران قابلیت بسیار مهمی است.

FX Player

fx-player

اگر به‌دنبال ویدیو پلیر مدرن با امکانات جذاب و رابط کاربری زیبایی هستید، FX Player با قابلیت پخش تمام کدک‌های 4K، یکی از بهترین پلیرهای موجود برای گوشی و تبلت اندرویدی است. از دیگر قابلیت‌های FX Player می‌توان به استخراج فایل‌های صوتی از ویدیو‌ها اشاره کرد که گزینه‌ی خوبی برای کارهای تولید محتوا به‌نظر می‌رسد.

Visha

visha

Visha اپلیکیشن دیگری است که با صد میلیون دانلود در فروشگاه پلی استور، یکی از بهترین عناوین تماشای ویدیو در اندروید است. علاوه‌بر پخش‌ کدک‌ها و فرمت‌های ویدیویی مختلف، Visha می‌تواند ویدیوهایی را که می‌خواهید از دسترس دیگران دور باشند در پوشه‌ی حریم خصوصی خود پنهان کند تا برای وارد شدن به آن نیاز به رمز عبور باشد.

در این مقاله بهترین پلیر‌های ویدیوی اندروید را معرفی کردیم که با دانلود آن‌ها می‌توانید جدیدترین کدک‌ها و فرمت‌های ویدیویی را بدون دردسر و با زیرنویس تماشا کنید. همچنین اگر می‌خواهید بهترین موزیک پلیر‌های اندرویدی را نیز بشناسید، مقاله‌ی آن را در زومیت از دست ندهید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات