بهترین سایت های ساخت لوگو رایگان

پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵
مطالعه 7 دقیقه
لوگوی های مختلف از زومیت به صورت محو در پس زمینه لوگوی اصلی
اگر برای برند خود به دنبال لوگو هستید، می‌توانید از وب‌سایت‌هایی کمک بگیرید که می‌توانند به صورت رایگان برایتان لوگوهای جذاب طراحی کنند.
تبلیغات

یک لوگوی خوب به‌‌یادماندنی است، اما لوگوی عالی هویت و ارزش برند شما را منعکس می‌کند. دقیقا به همین دلیل، باید برای ساخت آن توجه زیادی روی جزئیات کرد. گاهی حتی این تصویر کوچک می‌تواند آینده تجارت شما را تغییر دهد.

افراد متعددی هستند که در صورت دریافت وجه برایتان لوگو طراحی می‌کنند، اما اگر بودجه کافی نداشته باشید بهتر است از روش‌های جایگزین استفاده کنید. همچنین بهترین برنامه های طراحی لوگو نیز می‌توانند در این مسیر کمک‌کننده باشند. اما روش دیگری نیز وجود دارد.

در بین بهترین سایت‌ های جهان، مواردی هستند که به شما در ساخت لوگو یاری می‌رسانند. بعضی از آن‌ها نیز این کار را به صورت رایگان انجام می‌دهند. امروز قصد داریم شما را با آن‌ها آشنا کنیم تا بتوانید بدون هزینه برای برند خود لوگو بسازید.

برای آشنا شدن با سایت‌های طراحی لوگو به صورت رایگان تا انتهای این مقاله همراه زومیت باشید.

DesignEvo

صفحه طراحی لوگوی سایت DesignEvo

در DesignEvo دو راه پیش‌رویتان قرار دارد؛ یا از تمپلیت‌ (قالب‌ از پیش طراحی‌شده) استفاده کنید یا سراغ طراحی لوگوی خود از پایه بروید. بنابراین این وب‌سایت می‌تواند برای هردو دسته طراحان، یعنی‌ حرفه‌ای‌ها و مبتدیان، مناسب باشد.

اگر بخواهید از تمپلیت استفاده کنید، ابتدا به شما گفته می‌شود دسته‌ای که بیشتر به تجارت شما نزدیک است را انتخاب کنید. این طرح‌های آماده ساده هستند و از آیکون، نام و شعار برند تشکیل می‌شوند. شما هستید که با تغییر آن‌ها به لوگوی دلخواهتان می‌رسید.

روش کار با DesignEvo بسیار آسان است. می‌توان آن را گزینه‌ای عالی برای کسانی دانست که به دنبال راهی سریع برای خلق لوگوی سفارشی هستند.

Canva Logo Maker

مراحل طراحی لوگوی زومیت در سایت Canva

اکنون مدت‌ها است که Canva جزو یکی از محبوب‌ترین ابزارهای طراحی برای افراد مختلف است. دلیل آن‌ هم امکانات زیاد و راحتی استفاده تلقی می‌شود.

Canva Logo Maker یک طراح لوگوی آنلاین جداگانه است که می‌توانید آن را در صفحه اصلی Canva در زیر بخش «Design Spotlight» پیدا کنید. به کمک این ابزار می‌توانید لوگوهای زیبا و حرفه‌ای طراحی کنید و تمپلیت‌های مختلفی در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

از نظر کارکرد، ابزارهای اصلی آن با خود Canva یکسان هستند. ابتدا صفحه‌ای خالی در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با المان‌های مختلف و طرح‌های از پیش آماده‌ شده به لوگوی مورد نظر خود برسید.

استفاده از Canva Logo Maker و ابزارهایش کاملا رایگان است، اما گزینه‌هایی نیز در کتابخانه‌اش وجود دارند که برای دسترسی به آن‌ها باید پول پرداخت کنید.

جالب است بدانید که Canva جزو بهترین سایت های ادیت فیلم نیز هست و ابزارهای خوبی در اختیار کاربرانی که قصد ویرایش فیلم دارند قرار می‌دهد.

DesignMatic

تمپلیت لوگوهای مختلف در سایت designmatic

به عنوان گزینه‌ی بعدی DesignMatic را معرفی می‌کنیم که کار کردن با آن بسیار آسان است و می‌توانید در مدتی کوتاه به لوگوهای جذابی دسترسی داشته باشید.

برای ساخت لوگوی برند خود با DesignMatic تنها سه قدم در پیش دارید. تنها کافی است نام شرکت و ماهیت صنعت برند را انتخاب کنید. سپس تعدادی لوگو با طراحی‌های مختلف به شما نشان داده می‌شود. با انتخاب هرکدام وارد بخش ویرایش خواهید شد. پس از اعمال تغییرات لازم، لوگوی نهایی را دانلود کنید. به همین راحتی!

Squarespace

طراحی لوگو در سایت squarespace و نمایش آن‌ها روی محصولات مختلف

پلتفرم ساخت وب‌سایت Squarespace همچنین دارای قابلیتی رایگان برای طراحی لوگو است که کاربران می‌توانند از آن برای خلق لوگوهای با کیفیت استفاده کنند.

شاید در نگاه اول Squarespace نسبت به باقی موارد موجود در فهرست گزینه‌های کمتری ارائه دهد، اما می‌توان از ابزارهای آن برای ساخت لوگوهای زیبا استفاده کرد. این وب‌سایت همچنین به شما امکان می‌دهد که ببینید لوگوی شما روی تی‌شرت، کارت ویزیت و وب‌سایت چگونه دیده می‌شود.

Logo Maker by Ucraft

لوگوی آماده شده از زومیت در سایت Ucraft

Logo Maker by Ucraft وب‌سایتی رایگان است که به شما امکان می‌دهد تنها با چند کلیک لوگوی حرفه‌ای ایجاد کنید. از ابتدا مجموعه‌ای از آیکون‌ها، فونت‌ها و اشکال برای طراحی در دسترستان قرار می‌گیرد. در انتها نیز می‌تواند از لوگوی نهایی به صورت رایگان با فرمت PNG خروجی بگیرید.

برای دانلود لوگوی ساخته‌شده در فرمت‌های SVG و EPS نیاز به پرداخت پول دارید اما فرمت PNG نیز می‌تواند کافی باشد زیرا کیفیت بالایی دارد و در مکان‌های مختلف قابل استفاده است.

WePik

ساخت لوگوی جدید زومیت در سایت Artify

ابزار طراحی رایگان WePik گزینه‌ای بسیار خوب برای افرادی است که دوست دارند از تمپلیت در ساخت لوگوهای گرافیکی استفاده کنند. زیرا مجموعه‌ای عالی حاوی حدود ۸۵ طرح از پیش آماده شده با کیفیت بالا در اختیارتان قرار خواهد گرفت که قابل سفارشی‌سازی شدن هستند.

WePik ویرایشگری قدرتمند است که می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. همچنین تمپلیت‌ها از لایه‌های مختلف ساخته شده‌اند که ویرایش آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.

همانطور که گفته شد همه لوگوهای WePik به صورت رایگان برای دانلود دردسترس هستند؛ با این حال، فقط می‌توانید فایل‌ نهایی را با ابعاد ۵۰۰ در ۵۰۰ پیکسل دانلود کنید. البته امکان بارگیری لوگو با پس‌زمینه شفاف (transparent background) نیز وجود دارد که بعضی از سایت‌ها چنین قابلیتی ارائه نمی‌دهند.

Printful Logo Maker

لوگوی آماده شده از زومیت در سایت Printful Logo Maker

بیش از ۱۰۰ لوگوی از پیش‌ طراحی‌شده در Printful Logo Maker وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را سفارشی کرده و در نهایت دانلود کنید. البته همه‌ی تمپلیت‌ها دارای کیفیت بالایی نیستند اما می‌توان از میانشان گزینه‌های خوب زیادی یافت.

وقتی صحبت از سفارشی کردن لوگو می‌شود، می‌توانید اکثر بخش‌های طرح را تغییر دهید زیرا Printful هر المان را در لایه‌ای جداگانه قرار می‌دهد. باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از این ویرایشگر نسبت به باقی موارد موجود در فهرست کمی دشوارتر است اما می‌توان ظرف مدت کوتاهی آن را یاد گرفت.

Adobe Express Logo Maker

چند نمونه لوگوی رنگی آماده شده از زومیت در سایت Adobe Express

Adobe Express مانند Canva طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش را ارائه می‌دهد و همین مسئله باعث شده جزو یکی از بهترین سایت‌های طراحی محسوب شود. در میان موارد مختلف موجود در آن، تمپلیت‌های رایگانی نیز برای طراحی لوگو دیده می‌شوند.

سایت مذکور کتابخانه‌ای نسبتاً بزرگ حاوی لوگوهای رایگان دارد که صنایع و سبک‌های مختلف را پوشش می‌دهد. پس از انتخاب تمپلیت مورد نظر خود، به راحتی با استفاده از ابزارهای موجود آن را شخصی‌سازی کنید تا برای برندتان مناسب باشد.

وقتی نوبت به دانلود فایل نهایی لوگو می‌رسد، می‌توانید آن را به صورت JPG ،PNG یا PDF دریافت کنید. همچنین امکان دانلود با پس‌زمینه شفاف نیز وجود دارد.

Jimdo Logo Maker

نمایش آیکون‌های مختلف هنگام ساخت لوگو در سایت Jimdo

Jimdo با ابزارهای مختلف به افرادی که تجربه طراحی وب ندارند امکان می‌دهد وب‌سایت‌های خود را بسازند. توسعه‌دهندگان آن برای اینکه افراد بیشتری را به استفاده از سایت خود تشویق کنند، قابلیتی برای ساخت لوگوی کاملا رایگان نیز دردسترس قرار داده‌اند.

برای استفاده از Jimdo Logo Maker نیاز به ساخت حساب یا پرداخت پول نیست و می‌توانید به راحتی لوگوی خود را با آن ساخته و دانلود کنید.

Artify Logo Maker

ساخت لوگوی جدید زومیت در سایت wepik

Artify خود را «اولین گالری هنری که می‌توانید ویرایش کنید» می‌نامد. درواقع، وب‌سایت مذکور طرح‌های مختلف و منحصر‌به‌فردی ارائه می‌دهد که می‌توانید همه آن‌ها را در مرورگر خود ویرایش کنید.

در اصل، Artify ابزار طراحی‌ای مانند بسیاری از ابزارهای دیگر در این لیست است که به شما امکان می‌دهد طیف گسترده‌ای از طرح‌ها را ایجاد کنید. همچنین کتا‌بخانه‌ی نسبتا بزرگی نیز حاوی تمپلیت‌های گوناگون در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

بیشتر قالب‌های طراحی لوگو سبکی مینیمالیستی و مدرن دارند و کیفیتشان نیز بالا است. می‌توانید گزینه‌ی مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارشی کنید تا به لوگوی موردنظرتان برسید.

در این مقاله به شما ۱۰ سایت نسبتا معروف برای ساخت لوگوی رایگان معرفی کردیم. در دنیای امروز سایت و اپلیکیشن‌های مختلفی از جمله بهترین برنامه های ادیت عکس، ویدئو و حتی لوگو وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر شما از سایتی استفاده می‌کنید که می‌توان توسط آن به صورت رایگان لوگو طراحی کرد، لطفا نامش را در بخش نظرات با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات