تصاویری از ساعت‌هوشمند موتورولا منتسب به گوگل منتشر شد

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
اخیرا خبرهایی در مورد عرضه‌ی یک ساعت‌هوشمند توسط گوگل منتشر شد که به همکاری ال‌جی و گوگل برای ساخت این ساعت‌هوشمند اشاره کرده بود. اما شاید گوگل پیش از این نیز در راستای ساخت این محصول اقداماتی را انجام داده است، چراکه تصاویری از یک ساعت‌هوشمند با برند موتورولا منتشر شده است که احتملا پیش از جدا شدن موتورولا از گوگل طراحی شده است.
تبلیغات

Android Police ادعا کرده است که این ساعت‌هوشمند توسط موتورولا به‌عنوان محصولی تحت نام Gem در سال 2013 تولید شده که برای عرضه به‌عنوان یکی از ابزار‌های گوگلی توسعه داده شده است.

این ساعت‌هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بوده و از دستورات صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. ضمنا حس‌گرهای کنترل سلامتی نیز در این ساعت‌هوشمند تعبیه شده‌اند. این ساعت‌هوشمند از یک صفحه‌ی نمایش 3 بیت بهره می‌برد که احتمالا به‌منظور کاهش مصرف انرژی در این ساعت‌هوشمند تعبیه شده است. هنوز اطلاعاتی در مورد امکان عرضه‌ی تجاری این ساعت در دست نیست. شاید این محصول با تغییراتی به بازار عرضه گردد، شاید هم تنها یک نمونه اولیه باشد و هرگز به محصول نهایی تبدیل نشود چراکه  تصاحب موتورولا توسط لنوو کل پروژه را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات