Galaxy Gear 2 و Galaxy Gear 2 Neo سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد [بروزرسانی]

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
مطمئنا با نام evleaks@ آشنا هستید. افشا کننده‌ی نام آشنایی که بدل به شبه تولیدکنندگان ابزارهای‌هوشمند و در کل تولیدکنندگان فعال در حوزه‌ی فناوری شده است. این افشاکننده امروز نیز بی‌کار ننشسته و تصاویری از گلکسی‌گیر 2 سامسونگ را منتشر کرد. اما گلکسی‌گیر 2 یک نسخه نبوده و تصویری از گلکسی‌گیر 2 نئو نیز منتشر شده است. گویا در روزهای آتی و در جریان برگزاری کنگره‌ی موبایل بارسلون شاهد معرفی دو نسخه از نسل جدید گلکسی‌گیر خواهیم بود.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد سامسونگ این دو ابزار را در کنفرانس موبایل بارسلونا معرفی خواهد کرد. آخرین شایعات مطرح شده در مورد این ساعت هوشمند خبر از یک انقلاب در ظاهر این محصول را داده بود، اما گویا شاهد تغییرات بنیادین نخواهیم بود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، این ابزار تفاوت چندانی با گلکسی‌گیر نداشته و تنها می‌توان حاشیه‌های باریک‌تر آن را به‌عنوان تغییرات مشهود عنوان کرد در حالی که طراحی کلی تغییر چندانی ندارد. با توجه به استفاده از نام‌های یاد شده در محصولات پیشین سامسونگ، به‌نظر می‌رسد گلکسی‌گیر 2 در نقش پرچمدار و گلکسی‌گیر 2 نئو به‌عنوان یک نسخه‌ی ارزان‌قیمت معرفی شده و به بازار عرضه خواهد شد.

براساس شنیده‌ها سامسونگ در این نسخه‌ طیف وسیعی از امکانات را در هر دو ابزار خواهد گنجاند. نسل پیشین این ساعت‌هوشمند در جلب نظر مخاطبان موفقیت چندانی به‌دست نیاورد و دلیل آن کمبود در ویژگی‌های دندان‌گیری بود که هر گیکی را به سوی خود جذب می‌کند. همانطور که در تصویر نیز مشهود است، هر دو نسخه از یک کلید سخت‌افزاری در پایین صفحه‌ی نمایش بهره می‌برند. جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری این ساعت‌هوشمند هنوز در دست نیست، اما تا معرفی آن زمان چندان زیادی نمانده است و با آغاز کنفرانس موبایل بارسلونا شاهد عرض اندام این محصولات بوده و پاسخ‌های مناسب برای سوالاتی از قبیل برطرف شدن مشکل باتری در نسل قبل یا سیستم عامل مورد استفاده در آن خواهیم یافت؟

بروزرسانی:

دقایقی پس از انتشار اولین تصاویر از گلکسی‌گیر 2 و گلکسی‌گیر 2 نئو evleaks@ تصاویر بهتری را از نسل جدید ساعت‌های‌هوشمند منتشر ساخت که در ادامه تقدیم حضور همراهان زومیت می‌کنیم.

GalaxyGear2Int

بروزرسانی:

evleaks@ با انتشار تویتر در حساب کاربری خویش تعلق این تصاویر به گلکسی‌گیر 2 را رد کرده و بااذعان به اشتباه خود اعلام کرده است که این ساعت‌ها به سری گلکسی متعلق نیست.

I misspoke. Those watches are not Galaxy-branded.— @evleaks (@evleaks) February 22, 2014
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات