طرح احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ با توجه به شایعات

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعاتی در خصوص تصمیم سامسونگ برای ارائه نسل بعدی ساعت هوشمند خود به گوش می‌رسد که اشاره به بازطراحی این دستگاه توسط کمپانی کره‌ای دارد. اولین تلاش سامسونگ برای ورود به عرصه ابزارهای پوشیدنی که با ساعت هوشمند Galaxy Gear اجرا شد آنچنان که سامسونگ انتظار داشت موفق از آب در نیامد و مشکلات متعددی در خصوص طراحی دستگاه بر سر راه فروش موفق آن قرار گرفت.
تبلیغات

 معایبی همچون عمر باتری کم، رابط کاربری نه چندان جذاب، و تعدادی ویژگی که به صورت صحیح کار نمی‌کردند کاربران را در انتخاب سامسونگ بعنوان تولیدکننده‌ی دستگاه پوشیدنی مورد انتخاب‌شان به تردید انداخت. اما قرار نیست غول کره‌ی جنوبی به این سادگی در عرصه‌ی تکنولوژی‌های پوشیدنی تسلیم شود. این کمپانی تصمیم دارد بزودی نسل بعدی ساعت هوشمند خود را همراه با پرچم‌دار بعدی خود روانه بازار نماید.

montre-samsung-galaxy-gear-2-006

بر اساس شایعات اخیر، گلکسی اس 5 سامسونگ، امسال و با همراهی Galaxy Gear 2 متفاوت و بهبود یافته رونمایی و عرضه خواهد شد. با وجود آنکه همراهی گلکسی نوت 3 و نسل اول ساعت هوشمند سامسونگ چندان در بازار مصرف خوب ظاهر نشد، این شرکت امید دارد همراهی نسل جدید دستگاه‌های هوشمندش همراهی موفق‌تری را رقم بزنند.

montre-samsung-galaxy-gear-2-003

تک‌رادار بر اساس گزارشات، تلاش نموده طرح احتمالی ساعت هوشمند جدید سامسونگ را به تصویر بکشد که در نهایت به یک نمایشگر OLED خمیده محصور شده در طراحی استیل جذاب رسیده است. آیا این دستگاه بازی را به نفع سامسونگ تغییر خواهد داد یا باز هم همانند قبل به شکستی دیگر منجر خواهد شد؟ با توجه به رقابت سنگینی که در حوزه دستگاه‌های پوشیدنی در حال درگرفتن است، هرگونه شکست احتمالی دیگر، می‌تواند سامسونگ را برای همیشه از این میدان به در کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات