بنابر گزارش‌ها، اپل با مشکلاتی در پروسه‌ی تولید ساعت‌هوشمند خود مواجه است

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت خواندید، اپل در پروسه‌ی طراحی و تولید ساعت هوشمند خود با مشکلات عدیده‌ای دست به گریبان است. این مشکلات شامل مسائل مربوط به باتری تا تولید بدنه‌ای یکپارچه  در حجم تولید گسترده است.اما اپل در پی آن است تا در سال 2014 میلادی ورود به بازار گجت‌های پوشیدنی را با ارائه‌ی ساعت‌هوشمند خود تجربه کند.
تبلیغات

از‌این‌رو و براساس مشکلات ایجاد شده برای باتری در اثر استفاده از صفحه‌ی نمایش مربوطه، اپل درصدد تغییر نوع صفحه‌ی نمایش برآمده است. The Information جزئیات مربوطه نوع صفحه‌‌های مورد استفاده را منتشر نکرده است. این گزارش همچنین خبر از توقف تولید یکی از قطعات اولیه مخصوص برای iWatch داده است که توسط یکی از تولیدکنندگان سخت‌افزار اپل انجام می‌شد. براساس گزارش‌های منتشر شده اپل تعداد افراد قابل ملاحظه‌ای را برای تولید ساعت‌هوشمند این کمپانی در قالب یک تیم به کار گمارده است.

این کمپانی بن‌شفر، طراح اسبق نایکی را به خدمت گرفته است که نقش پررنگی در طراحی دست‌بندی با نام FuelBand داشته است. این کمپانی شماری از متخصصان ورزش‌های آمادگی جسمانی و همچنین متخصصان در زمینه‌ی ساخت گجت‌های پوشیدنی را نیز به استخدام خود درآورده است. با این وجود اپل همچنان در راه تولید iWatch با مشکلات بی‌شماری دست به گریبان است. سال گذشته، بلومبرگ با انتشار خبری وعده‌ی عرضه‌ی ساعت‌هوشمند اپل را در سال گذشته میلادی داد. تیم‌کوک، مدیرعامل اپل نیز به دفعات سال 2014 میلادی را سال عرضه‌ی طیف جدیدی از محصولات اپل به بازار عنوان کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات