پبل اعلام کرد: یک مراسم معرفی بزرگ در CES 2014 خواهیم داشت

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که دیروز در زومیت خواندید، پبل را می‌توان نمونه‌ی یک استارآپ موفق عنوان کرد که با عرضه‌ی ایده‌ی خود در Kickstarter  سرمایه‌ی مورد نیاز را جمع‌آوری کرد تا ساعت هوشمند خود را که به بیان بسیاری بهترین در حال حاضر است، روانه بازار کند. حال این کمپانی اعلام کرده است که مراسم معرفی باشکوهی را در CES 2014 در 6 ژانویه یعنی دوشنبه 16 دی‌ماه، برگزار خواهد کرد.
تبلیغات

در این مراسم مدیرعامل این کمپانی نوپا یعنی اریک میگیکاوسکی نطق اصلی را انجام خواهد داد.

اما پبل در این مراسم چه چیزی را معرفی خواهد کرد؟ اخیرا شایعاتی در مورد ارائه‌ی نسل دوم ساعت‌هوشمند پبل مطرح شده بود که دلیل آن گذشت حدودا یک سال از زمان عرضه‌ی نسل اول ساعت‌هوشمند این کمپانی، بیان شده است. پبل در سال جاری میلادی نام‌های بزرگی را به‌عنوان رقیب پیش‌روی خود خواهد دید که از جمله‌ی آن می‌توان به‌ ال‌جی، اپل و سونی اشاره کرد.

اخیرا شایعاتی در مورد افتتاح فروشگاه اپلیکیشن پبل تا پایان سال 2014 میلادی مطرح شده بود که شامل اپلیکیشن‌هایی در شاخه‌های Watchfaces، Daily، Remote Games، Notifications، Tools، Utility، Sport و Fitness می‌شود. به احتمال فراوان در نمایشگاه CES 2014 پبل زمان آغاز به کار این فروشگاه را به طور دقیق اعلام خواهد کرد.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات