نسل جدید گلکسی Gear به‌همراه گلکسی S5 بهار سال آینده عرضه خواهد شد

چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
ساعت‌های هوشمند بازار بالقوه‌ای دارند که سامسونگ با درک اهمیت آن، سعی در گسترش سیطره خود بر این حوزه از بازار و تسلط کامل بر آن دارد، از این‌رو کمپانی کره‌ای از هر فرصتی برای عرضه‌ی ساعت‌های خود بهره‌ می‌برد. می‌توان ارائه‌ی این ساعت به‌همراه گلکسی نوت 3 را جزو سیاست‌های تبلیغاتی و بازاریابی سامسونگ عنوان کرد. هم‌اکنون نیز اخباری در مورد شروع به‌کار برای تولید نسل جدید گلکسی‌گیر به‌گوش می‌رسد که علارغم گذشت زمان کمی از عرضه‌ی نسل اول، نشان از علاقه‌ی سامسونگ به این حوزه از فناوری دارد.
تبلیغات

اگر شما نیز یکی از کاربران Galaxy Gear  باشید، احتمالا به این نکته پی برده‌اید که سامسونگ اخیرا به‌روزرسانی‌های مناسبی برای ساعت هوشمند خود ارائه داده که منجر به اضافه شدن انواع اعلانیه‌ها در این ساعت مچی می‌شود. یکی از نکات منفی در مورد گلکسی گیر تعداد کم اعلانیه‌های آن بود.

دومین نقطه‌ی ضعف آن، ضخامت ساعت هوشمند سامسونگ است که رضایت برخی از کاربران را جلب نکرده است. براساس اخبار منتشر شده سامسونگ در حال کار روی نسل بعدی ساعت هوشمند خود است. شاید طراحی و تولید نسل بعدی گلکسی گیر کمی زود به‌نظر برسد، اما اگر سامسونگ قادر باشد تا از نسل جدید درآمد خوبی کسب کند، این مسائل اهمیتی ندارد. براساس شایعات، نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ 15 تا 20 درصد باریک‌تر از نسل اول خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد تا نسل جدید گلکسی‌گیر را به‌همراه پرچمدار جدید خود گلکسی S5 به بازار عرضه کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ درنظر دارد تا گلکسی S5 را در بهار سال آینده شمسی به بازار عرضه کند. براساس ادعای سامسونگ، 800 هزار دستگاه از گلکسی گیر به‌فروش رسیده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات