سامسونگ این هفته Galaxy Gear را بروزرسانی می‌کند: نوتیفیکیشن‌ها و ژست‌های حرکتی بیشتر

سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۹
مطالعه 1 دقیقه
Galaxy Gear از زمان ارائه، با مشکلاتی در عملکرد، از جمله عدم نمایش اطلاع‌رسانی برنامه های غیرسامسونگی روبرو بوده است. حال سامسونگ قصد دارد طی هفته جاری با ارائه یک بسته بروزرسانی این مشکل را از بین ببرد.
تبلیغات

ساعت هوشمند سامسونگ از زمان عرضه به بازار، به خاطر عدم پشتیبانی از اطلاع‌رسانی برنامه‌های نصب شده مورد انتقاد قرار گرفته است. در واقع اگر نوتیفیکیشنی غیر از برنامه‌های اصلی سامسونگ دریافت شود روی Galaxy Gear نمایش داده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که انتقادها اثر کرده و سامسونگ تصمیم گرفته تا این مشکل را با ارائه یک بسته بروزرسانی مرتفع سازد. با دریافت این بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود تا اطلاع‌رسانی اپلیکیشن‌های غیرسامسونگی را نیز روی ساعت هوشمند خود مشاهده نمایند و ایمیل‌ها، پیام‌های فیسبوک، منشن‌های توئیتر و پیام‌های هنگ‌اوت را روی Galaxy Gear ببینند.

سامسونگ همچنین علاوه بر رفع مشکل مذکور برخی ویژگی‌های دیگر را نیز به نرم افزار ساعت خود می‌افزاید. گفته می‌شود که قابلیت Smart Relay که به کاربران امکان می‌دهد تا به صورت یکپارچه کارها را از طریق Galaxy Gear روی گوشی هوشمند انجام دهند.

همچنین ژست حرکتی جدیدی برای نمایش ساعت به این ابزار اضافه شده است و احتمالا برخی باگ‌ها نیز رفع خواهند شد. در مجموع این بروزرسانی بسیاری از مشکلات کنونی Galaxy Gear را مرتفع می‌سازد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات