عرضه‌ی ساعت هوشمند کوالکام با نام Toq، یازدهم آذرماه

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که می‌دانید کوالکام در حال طراحی و تولید ساعتی با نام توک بود که شهریور سال جاری آن را معرفی کرده بود. شایعات حکایت از عرضه‌ی این ساعت هوشمند در 18 مهرماه داشت، اما توک در این روز معرفی نشد. کوالکام تاریخ جدیدی را برای معرفی ساعت خود اعلام کرده است.
تبلیغات

کوالکام اعلام کرده است که توک 11 آذرماه به بازار عرضه خواهد شد و علاقمندان قادر خواهند بود تا آن را خریداری کنند. Toq که Talk تلفظ می‌شود، قادر است تا تلفن‌های هوشمند اندرویدی ارتباط برقرار کند. این ساعت از فناوری صفحه‌ی نمایش میراسول استفاده می‌کند. فناوری استفاده شده برای مصرف انرژی در این ساعت قادر است تا باتری تعبیه شده در این ساعت را برای دو تا سه روز حفظ نماید.

صفحه‌ی نمایش این ساعت هوشمند همیشه روشن بوده و کلیدی برای روشن یا خاموش کردن آن قرار داده نشده است. کوالکام قابلیت شارژ از طریق امواج را در این ساعت تعبیه کرده است که ساعت هوشمند خود را بی‌نیاز از شارژر سیمی کرده است. همچنین این ساعت از بلند‌گوهای بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

توک بصورت پیش‌فرض به‌همراه برخی اپلیکیشن‌ها ی کاربردی عرضه خواهد شد که از جمله‌ی آن می‌توان به AccuWeather و E-Trade اشاره کرد. همچنین کوالکام وعده‌ی اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری را نیز داده است که در بروزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه شده در آینده قابل استفاده خواهد بود. توک قابلیت کار با تلفن‌های هوشمند اندرویدی را دارد که دربردارنده‌ی نسخه‌ی 4.0.3 و بالاتر اندروید باشند. ویژگی هایی که می‌توان با اتصال به تلفن‌های هوشمند به آن‌ها دسترسی یافت شامل موارد زیر است:

  • قابلیت دریافت یا رد تماس‌ها
  • مشاهده‌ی پیام‌های متنی
  • مشاهده‌ی اعلانیه‌های تقویم
  • دریافت اعلانیه‌های تلفن‌هوشمند از طریق بی‌سیم

توک با قیمتی برابر با 349.99 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات