ساعت iWatch اپل در دو سایز 1.7 و 1.3 اینچ برای مردان و زنان تولید می‌شود

پنج‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
ماه گذشته یکی از تحلیل گران NDP Display Search در رابطه با صفحه نمایش ساعت‌ هوشمند اپل اطلاعاتی را منتشر کرد. امروز نیز اطلاعات تازه‌ای از درون کارخانه‌های تولید کننده محصولات اپل فاش شده که صحبت‌های تحلیل گر NDP مبنی بر عرضه iWatch در دو سایز متفاوت را تایید می‌کند.
تبلیغات

براساس اطلاعاتی که توسط رسانه کره‌ای منتشر شده، اپل ساعت هوشمند خود را در دو سایز 1.3 اینچ و 1.7 اینچ روانه بازار خواهد کرد که هر دو صفحه نمایش از رزولوشن 320 در 320 پیکسل پشتیبانی می‌کنند. در واقع اپل ساعت iWatch خود را در دو نسخه مخصوص مردان و زنان عرضه خواهد کرد.

صفحه نمایش هر دو مدل iWatch از نوع OLED خواهد بود، اما هنوز استفاده از صفحه نمایش OLED خمیده در ساعت هوشمند اپل تایید نشده است.

پیش از این، شایعات به عرضه این ساعت در سال 2013 اشاره داشتند، اما ظاهرا اپل قصد دارد تا iWatch را در نیمه اول 2014 رونمایی نماید.

تحلیل گر NDP به تلاش اپل در ساخت پلتفرم جدید برای تلویزیون نیز اشاره نموده و دلیل تاخیر این کمپانی در عرضه تلویزیون‌های خود را مشکلات بر سر مذاکره با تامین کنندگان محتوای تصویری، دانسته است. ظاهرا اپل تلاش می‌کنید تا با ارائه تلویزیون خود، پلتفرم تازه‌ای را برای ارائه محتوای مختلف ایجاد کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات