اپل مدیر طراحی نایکی را با سابقه‌ی طراحی Fuelband استخدام کرد

شنبه ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
شنیده‌ها و شایعات اخیر، گواهی بر این مدعاست که اپل به پروژه‌ی ساخت محصولات خود در قالب گجت های پوشیدنی و در راس آن‌ها، iWatch سرعت بخشیده است. در ادامه به بررسی آخرین شایعات مطرح شده خواهیم پرداخت.
تبلیغات

به‌گفته‌ی برخی از کارکنان نایکی، اپل، Ben Shaffer مدیر سابق طراحی نایکی را استخدام کرده است. وی سابقه‌ی مدیریت در Innovation Kitchen، آزمایشگاه تحقیق و توسعه‌ی نایکی را دارد که یکی از محصولات محبوب این کمپانی با نام Nike Fuelband در زمان مدیریت وی به بازار عرضه شده است.

هنوز مسئولیتی که Shaffer به عهده خواهد گرفت، مشخص نشده است، اما به‌نظر می‌رسد وی در پروژه‌ی مربوط به تولید iWatch به کار مشغول خواهد شد تا تجربیات کسب شده از تولید Fuelband را در این محصول به‌کار گیرد. اپل در ماه‌های اخیر متخصصانی در حوزه‌ی سلامت را نیز برای پیشبرد پروژه‌ی iWatch استخدام کرده است. همچنین، این کمپانی اخیرا Jay Blahnik، متخصص و مربی بدن‌ساز نایکی را نیز به استخدام خویش درآورده است.

در کنفرانس D11 که در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، تیم کوک مدیرعامل اپل، ایده‌ی ساخت گجت‌های هوشمند پوشیدنی را بسیار هیجان‌انگیز توصیف کرد و بازار این محصولات را بکر خواند. از آن پس، اپل نام تجاری iWatch را در برخی کشورها همچون جامائیکا، روسیه، تایوان، ژاپن، ترکیه، کلمبیا، شیلی و هند بنام خود ثبت کرد.

بنا به شایعاتی که اخیرا در حاشیه این محصول اپل پخش شده است، iWatch به‌دلیل برخی مشکلات مهندسی در ساختار آن، تا اواخر سال 2014 میلادی به بازار عرضه نخواهد شد.

نظر شما در مورد iWatch چیست؟ آیا اپل با اختراع دوباره‌ی این محصول، دنیای گجت‌های پوشیدنی را همچون تلفن‌های هوشمند متحول خواهد ساخت؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات