ساعت BT101 اوکیتل با قیمت منطقی و طراحی جذاب رونمایی شد

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
ساعت اوکیتل مدل BT101 روی مچ دست
ساعت جدید اوکیتل بسیار مقاوم به‌نظر می‌رسد و باتوجه‌به قابلیت ضدآب بودن این ساعت می‌توان از آن در حین شنا استفاده کرد.
تبلیغات

اوکیتل از ساعت هوشمند BT101 با قابلیت‌های مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد. قیمت ساعت هوشمند جدید اوکیتل کمتر از ۶۰ دلار است و با تخفیفی ۳۰ درصدی عرضه می‌شود.

ساعت هوشمند BT101 به‌کمک گوریلاگلس کورنینک (Corning Gorilla Glass) از صفحه‌نمایش خود دربرابر خراشیدگی محافظت می‌کند. جدیدترین ساعت هوشمند اوکیتل به صفحه‌نمایش ۲٫۰۲ اینچی اولد HD با وضوح ۳۲۰ در ۳۹۰ پیکسل مجهز شده است.

پوستر قابلیت‌های ساعت اوکیتل BT101
پوستر قابلیت‌های ساعت اوکیتل BT101
صفحه‌نمایش ساعت اوکیتل BT101
پوستر قابلیت‌های ساعت هوشمند اوکیتل BT101

ساعت BT101 اوکیتل چندین واچ‌فیس متنوع و قابلیت نمایش اعلان‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند دارای یک میکروفون و بلندگو است که به کاربران امکان می‌دهد از آن به‌عنوان یک هندزفری بی‌سیم استفاده کنند.

ساعت جدید اوکیتل با دستگاه‌های اندرویدی و گوشی آیفون سازگاری دارد و از ۱۲۸ مگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد. ساعت مورد بحث موفق به دریافت استاندارد نظامی صادرشده توسط وزارت دفاع آمریکا، MIL-STD-810H شده و دربرابر گردوغبار و ضربه مقاوم است.

ساعت هوشمند BT101 اوکیتل در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم است و می‌توان از آن در حین شنا استفاده کرد. این ساعت هوشمند از برقراری تماس و پاسخگویی به تماس‌های دریافتی پشتیبانی می‌کند.

BT101 می‌تواند دمای بین ۳۰- درجه تا ۷۰ درجه‌ی سانتی‌گراد را تحمل کند و همچنین قابلیت ردیابی ضربان قلب، میزان اشباع اکسیژن خون، مدت‌زمان خواب و کیفیت خواب را دارد. این ساعت از قابلیت تنظیم زنگ هشدار و کرونومتر نیز برخوردار است.

انرژی لازم برای کار با ساعت جدید اوکیتل را باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی آن تأمین می‌کند. باتری ساعت هوشمند اوکیتل با یک‌بار شارژ تا ۱۰ روز دوام می‌آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات