این ساعت جدید مخصوص کودکان است و در حالت خاموش ردیابی می‌شود

دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند هواوی Children Watch 5 New Edition
هواوی با نسخه‌ی جدید ساعت Watch 5، امنیت کودکان و ارتباط آن‌ها را با والدینشان تضمین می‌کند.
تبلیغات

هواوی ساعت هوشمند جدید خود را با نام Children’s Watch 5 New Edition معرفی کرد که در رنگ آبی و صورتی به‌فروش می‌رسد، از امکانات فراوانی بهره می‌برد و با قیمت مناسب عرضه می‌شود. این محصول با برخورداری از فناوری موقعیت‌یاب آفلاین و امکان برقراری تماس ویدیویی، خیال والدین را از برقراری ارتباط مداوم با کودکانشان راحت می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی Children Watch 5 New Edition
Huawei

به‌نوشته‌ی آی‌تی‌هوم، مهم‌ترین ویژگی Children’s Watch 5 New Edition امکان ردیابی موقعیت مکانی حتی در صورت خاموش‌بودن ساعت است. این قابلیت با استفاده از فناوری شبکه‌ی Find هواوی، خیال والدین را حتی در زمان‌هایی که سیگنال ضعیف یا ساعت خاموش باشد، راحت می‌کند.

ساعت هوشمند هواوی Children Watch 5 New Edition
Huawei

ساعت هوشمند هواوی مدل Children’s Watch 5 New Edition علاوه‌بر GPS از سیستم موقعیت‌یاب هوش مصنوعی نیز بهره می‌برد که دقت فوق‌العاده‌ای در مکان‌یابی دارد. این سیستم امکان موقعیت‌یابی داخل سالن را در بیش‌ از ۵٬۰۰۰ ناحیه در چین فراهم کرده است و قابلیت ثبت مسیرهای پیموده‌شده و تعریف مناطق امن شخصی را ارائه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های Children’s Watch 5 New Edition می‌توان به باتری ۸۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با شارژدهی طولانی، پشتیبانی از شارژ سریع مغناطیسی، استاندارد ضدآب IPX8 و امکان پرداخت موبایلی از طریق کدهای QR اشاره کرد. مشتریان برای خرید ساعت هوشمند مذکور باید ۸۲ دلار بپردازند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات