مدل جدید اپل ویژن پرو احتمالاً تا اواخر ۲۰۲۶ از راه نمی‌رسد

دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
ویژن پرو اپل روی میز از نمای کناری
با‌توجه‌به میزان فروش و بازخوردی که اپل از خریداران ویژن پرو گرفته است، انتظار نمی‌رود نسخه‌ی جدید این محصول تا اواخر ۲۰۲۶ رونمایی شود.
تبلیغات

براساس گزارش جدید بلومبرگ، بعید است که اپل تا اواخر سال ۲۰۲۶ مدل جدید Vision Pro را عرضه کند. این خبر در حالی منتشر می‌شود که گزارش‌های ضدونقیض به افت تقاضا برای ویژن پرو اشاره دارند.

به‌گفته‌ی برخی کارشناسان، تنها امید این بود که اپل به‌سرعت راهی برای ساخت مدلی مقرون‌به‌صرفه بیابد به برخی از انتقادهایی رسیدگی کند که به این دستگاه وارد شده است. آمار رسمی و دقیق از میزان فروش هدست واقعیت مجازی اپل در دست نیست.

قیمت هدست واقعیت مجازی رده‌بالای اپل به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد. این برچسب قیمتی موجب می‌شود تا بسیاری از افراد خرید ویژن پرو را منطقی ندانند.

اپل برنامه‌ی بلندمدت برای حضور در بازار هدست‌های واقعیت ترکیبی تدوین کرده است. این شرکت قصد دارد تا بفهمد که آیا هدست‌های واقعیت ترکیبی در طول زمان به وسیله‌ای کاربردی و مهم تبدیل خواهند شد یا نه.

احتمالاً هدف نهایی توسعه‌ی عینک هوشمند است. این عینک ممکن است ازنظر ظاهری شبیه به عینک‌های متا ری‌بن باشد و همان قابلیت‌های ویژن پرو را ارائه دهد.

عینک‌های اپل جاه‌طلبانه‌تر و گران‌قیمت خواهند بود. انتظار می‌رود این گجت دستگاه واقعیت ترکیبی سبک‌وزنی باشد و بتواند اعلان‌ها را نمایش و اطلاعات زمینه‌ای مفید مانند مسیرهای نقشه و ترجمه را ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات