شیائومی واچ ۲ لو رفت؛ ساعت رده‌بالا با نمایشگر اولد

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲
ساعت هوشمند جدید شیائومی با صفحه‌نمایش اولد و سیستم‌عامل Wear OS گوگل از راه خواهد رسید.
تبلیغات

شیائومی که سال گذشته ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ پرو را رونمایی کرده بود، حالا قصد دارد شیائومی واچ ۲ را روانه‌ی بازار کند.

طبق اطلاعات فاش‌شده در شبکه‌ی اجتماعی ایکس، ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ با تفاوت‌های جزئی، طراحی مشابه مدل پرو خواهد داشت. دستگاه یادشده به صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی اولد با وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل مجهز خواهد بود. ساعت هوشمند جدید شیائومی از حالت نمایشگر همیشه‌روشن پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند سیاه رنگ شیائومی واچ ۲ از نمای رو به رو
ساعت هوشمند سیاه رنگ شیائومی واچ ۲ از نمای پشتی
ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ از نمای کناری

شیائومی واچ ۲ تا فشار ۵ اتمسفر (عمق ۵۰ متری) دربرابر نفوذ آب مقاوم است و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون +W5 نسل ۱ بهره می‌برد. این ساعت به سیستم‌عامل Wear OS گوگل مجهز خواهد بود و به کاربران امکان دسترسی به برنامه‌هایی نظیر پلی‌ استور و گوگل مپس را می‌دهد.

شیائومی واچ ۲ مدل سازگار با شبکه‌ی LTE نخواهد داشت و امکانات ارتباطاتی آن شامل GPS و بلوتوث ۵٫۲ و NFC می‌شوند. این ساعت به سنسور‌های گام‌شمار و اکسیژن‌سنج خون و ضربان قلب نیز مجهز خواهد بود و توانایی پایش بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را خواهد داشت.

باتری جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی کاربران را تا ۶۵ ساعت از شارژ مجدد بی‌نیاز می‌کند. بااین‌حال، از ظرفیت باتری ساعت مذکور جزئیاتی دردسترس نیست. به‌احتمال زیاد قیمت ساعت هوشمند شیائومی واچ ۲ بین ۲۱۴ تا ۲۳۵ دلار خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات