با فشار هواوی، شاید نام هدست اپل ویژن پرو تغییر کند

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
ژست حرکتی پینچ در اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro
نام تجاری ویژن پرو در سال ۲۰۱۹ توسط هواوی ثبت شده و اپل ممکن است نتواند از این نام در چین استفاده کند.
تبلیغات

طبق گزارش 9to5Mac، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو ممکن است در چین با نام دیگری عرضه شود. هواوی عبارت ویژن پرو را در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک علامت تجاری ثبت کرده. گفته شده است فروش ویژن پرو در چین در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) یا می (اردیبهشت و خرداد) آغاز خواهد شد.

وقتی از تیم کوک، مدیرعامل اپل، پرسیده شد که ویژن پرو چه زمانی در چین عرضه می‌شود، کوک پاسخ داد: «در مورد زمان دقیق آن مطمئن نیستم، اما به زودی عرضه می‌شود.»

هواوی نام تجاری ویژن پرو را در سال ۲۰۱۹ برای طیفی از محصولات شامل هدست‌‌های واقعیت مجازی ثبت کرده است. به همین دلیل اپل ممکن است نتواند از این نام در چین استفاده کند.

حق انحصاری استفاده از نام تجاری ویژن پرو برای هواوی، ۱۰ سال است؛ از ۲۸ نوامبر ۲۰۲۱ (۷ آذر ۱۴۰۰) تا ۲۷ نوامبر ۲۰۳۱ (۶ آذر ‍‍۱۴۱۰). این نام تجاری انواع کالاها و خدمات مانند تلویزیون‌ های LCD، دستگاه‌های واقعیت مجازی روی سر و تجهیزات رادیویی را پوشش می‌دهد.

دادگاه‌های چین در حمایت از شرکت‌های داخلی دربرابر شرکت‌های خارجی در مورد اختلافات نام تجاری سابقه دارند. هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که نام ویژن پرو در چین تغییر می‌کند یا نه.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات