بهترین ساعت‌ های مچی نمایشگاه CES 2013

شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
این مطلب را به‌طور اختصاصی برای خانم‌های خوش سلیقه‌ای اختصاص می‌دهیم که نمی‌دانند چه هدیه‌ای برای نامزد عزیز دلشان تهیه کنند. روی صحبت‌مان با همسران، خواهران و مادران عزیزی هم هست که جوراب را هنوز بهترین هدیه برای مرد محبوب خود می‌دانند؛ خواهش می‌کنیم این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کنید!
تبلیغات

نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس امسال پر بود از انواع و اقسام تلویزیون‌های غول‌پیکر با کیفیت نمایش فوق‌العاده بالا (فوق HD)، پردازنده‌هایی با مصرف بهینه‌ی انرژی، انواع و اقسام گجت‌ و تلفن‌های همراهی که دیگر در جیب جا نمی‌شوند و کنسول‌های بازی که تلویزیون‌سرخود هستند؛ اما در بین این همه هیاهو، بعضی تولیدکنندگان ابزارهای کاربردی‌تری مثل ساعت مچی را عرضه کردند که ما در زومیت سعی کردیم تمام آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

پیشرفت‌های فنی موجب شده تا ساعت‌های مچی نیز چند گامی به جلو بردارند؛ به گونه‌ای که امروزه با ساعت‌هایی مواجهیم که بیش از دستگاهی برای نشان دادن زمان عمل می‌کنند. در عصر نوآوری و ارتباطات، ساعت‌سازان تلاش کرده‌اند محصولات خود را به ابزاری همه فن حریف بدل کنند که نه‌تنها قادر به دریافت پیامک و نامه‌های پست الکترونیکی، بلکه دارای صفحه‌ی نمایشی عالی و جذاب برای نشان دادن زمان دقیق است.

از پروژه‌های کوچکی چون پیبل (Pebble) و کوکو (Cookoo) گرفته تا تولیدات غول‌های صنعت ساعت‌سازی جهان همچون کاسیو و توشیبا، محصولات متنوع و جذاب زیادی در نمایشگاه فناوری امسال عرضه شده است. ما تمام ساعت‌های معرفی شده در نمایشگاه CES امسال را در صفحه اختصاصی به این آدرس برایتان جمع آوری کرده‌ایم

لینک به صفحه اختصاصی ساعت‌های مچی هوشمند معرفی شده در CES 2013

به نظر شما بهترین ساعت هوشمند معرفی شده در CES امسال کدام است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات