هدست اپل ویژن پرو بر نمایشگاه CES 2024 سایه می‌افکند

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
هدست ویژن پرو اپل / Apple Vision Pro روی سر یک مرد جوان
هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو به انبارهای توزیع ارسال شد تا عرضه‌ی عمومی‌اش بسیار نزدیک باشد.
تبلیغات

به‌گزارش بلومبرگ، مقدمات راه‌اندازی اپل ویژن پرو در سراسر بخش خرده‌فروشی و زنجیره‌ی تأمین اپل در حال انجام است. این هدست در‌حال‌حاضر به انبارهای توزیع در ایالات متحده ارسال شده است و به‌نظر می‌رسد موجودی آن برای عرضه‌ی اولیه در ماه فوریه (بهمن و اسفند) در فروشگاه‌های خرده‌فروشی اپل کافی باشد.

انتظار می‌رود که اپل به‌زودی تاریخ رسمی عرضه‌ی اپل ویژن پرو را اعلام کند. احتمال دارد اپل برای برداشتن توجه از اخبار مربوط به CES، هم‌زمان با این مراسم در روزهای آینده تاریخ عرضه را مشخص کند.

گزارش شده است که برخی از کارمندان خرده‌فروشی اپل برای آموزش فروش ویژن پرو به اپل پارک رفته‌اند. گروهی متشکل‌ از دو تا چهار کارمند در هر فروشگاه، پس از بازگشت، آنچه آموخته‌اند، به بقیه‌ی کارمندان آموزش می‌دهند.

مدیریت اپل جلسات آموزشی خرده‌فروشی طولانی‌تری را برای هفته‌ی چهارم سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است. بدین‌ترتیب، همه‌ی نشانه‌ها حاکی است که عرضه‌ی هدست واقعیت مجازی اپل در فوریه (بهمن و اسفند) انجام می‌شود.

محصول جدید اپل فعلاً به‌طور انحصاری در ایالات متحده در‌دسترس خواهد بود. اپل قول داده است که این دستگاه را در اواخر سال ۲۰۲۴ در کشورهای دیگر عرضه کند. طبق گزارش بلومبرگ، چین و کانادا و بریتانیا برای اولین عرضه‌ی بین‌المللی در نظر گرفته شده‌اند. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو ۳٬۵۰۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات