عینک واقعیت افزوده Xreal Air Ultra رؤیای به‌حقیقت‌پیوسته اپل است

یک‌شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
عینک واقعیت افزوده Xreal Air قرمز روی صورت یک مرد در میان جمعیت
XREAL به‌عنوان پرفروش‌ترین برند واقعیت افزوده، با رونمایی از سری جدید عینک هوشمند خود در نمایشگاه CES 2024 خواهد درخشید.
تبلیغات

بر اساس آمار رسمی، شرکت چینی XREAL در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۳، عنوان محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برند واقعیت افزوده را با ۵۰٫۹ درصد از سهم بازار جهانی به خود اختصاص داد.

XREAL توانسته ۵۸ درصد از کل عرضه‌ی گجت‌های واقعیت افزوده را در طول سه ماه به خود اختصاص دهد که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۲۲ رشد داشته است.

عینک واقعیت افزوده Xreal Air در رنگ‌های مشکی و قرمز

تیزر جدید XREAL، خبر از رونمایی محصول جدید این برند می‌دهد. محصول مورد بحث ممکن است جانشین سری Air 2 یا مدل اولترا باشد. مشخصات رسمی و قیمت عینک واقعیت مجازی جدید XREAL به‌زودی در طی مراسم CES 2024 اعلام خواهد شد.

ساخت عینک واقعیت مجازی، هدف نهایی اپل است. این شرکت به‌زودی با ویژن پرو به استقبال بازار گجت‌های واقعیت ترکیبی می‌رود، اما ویژن پرو به آنچه اپل در سر دارد، چندان شبیه نیست.

XREAL ادعا می‌کند که تا به امروز ۳۵۰ هزار عینک عرضه کرده است و می‌گوید سری عینک‌های واقعیت‌ افزوده‌ی آن پرفروش‌ترین محصولات پوشیدنی در نوع خود در آمازون هستند.

طبق داده‌های IDC، شرکت XREAL از سال ۲۰۲۴ نزدیک به ۴۵ درصد از سهم بازار هدف را به دست آورده است. با این حال، XREAL در سال جدید در تولید گجت واقعیت مجازی و افزوده با رقبای بیشتری از جمله اپل روبه‌رو خواهد بود.

XREAL همچنین اعلام کرد که سال جدید را در نمایشگاه CES 2024 و به‌عنوان یکی از بازیگران کلیدی در فناوری واقعیت افزوده آغاز خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات