اپل ویژن پرو قرار بود عینک آفتابی مجازی روی چشم قرار دهد

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
زن سیاه پوست با هدست ویژن پرو اپل
طراح ارشد پیشین اپل می‌خواست قابلیت‌های جالبی در اولین هدست واقعیت ترکیبی این شرکت قرار دهد.
تبلیغات

اپل به‌تازگی حق اختراع یک فناوری جدید را به‌صورت رسمی ثبت کرده است. با استفاده از اختراع جانی آیو می‌توان نمایشگر خارجی را روی صفحه‌نمایش ویژن پرو اپل قرار داد تا برقراری ارتباط با اشخاص در زمان استفاده از هدست واقعیت مجازی اپل آسان‌تر شود.

اپل پیش‌ازاین گفته بود که نمایشگر بیرونی ویژن پرو، دو حالت مختلف شامل مشاهده‌ی چشمان شخص استفاده‌کننده از هدست یا نمایش یک صفحه‌ی رنگارنگ برای تجربه‌ی کاربری بهتر و جلوگیری از مزاحمت محیط اطراف را دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

در اطلاعاتی که از اختراع جانی آیو منتشر شده، به چند کاربرد جالب و شاید خنده‌دار نمایشگر خارجی اپل ویژن پرو مانند نمایش آب‌وهوا، تیره‌شدن نمایشگر در حد عینک آفتابی و حتی جایگزین‌شدن چشمان کاربر با طرح‌های خاص اشاره شده است.

فناوری جدید نمایشگر ثانویه، شباهت‌های زیادی با ویژگی EyeSight ویژن پرو دارد که در رویداد WWDC 2023 معرفی شده بود؛ اما فعلاً اپل در هدست ویژن پرو از آن استفاده نمی‌کند.

عرضه‌ی عمومی هدست ویژن پرو اپل احتمالاً از اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۴ (تقریباً معادل بهمن‌ ۱۴۰۲) خواهد بود. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو ۳٬۵۰۰ دلار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات