سامسونگ حس‌و‌حال گلکسی واچ اکتیو ۲ را تازه نگه می‌دارد

چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ / Samsung Galaxy Watch Active 2 در دست چپ با لباس سبز
سامسونگ با انتشار واچ‌فیس‌های جدیدی برای گلکسی واچ اکتیو ۲ ظاهر این دستگاه را به‌روز نگه می‌دارد.
تبلیغات

چند ماه پیش بود که سامسونگ رابط کاربری One UI 5 Watch و سیستم‌عامل Wear OS را برای ساعت‌های سری گلکسی واچ ۴ و جدیدتر منتشر کرد. به‌روزرسانی یادشده قابلیت‌ها و واچ‌فیس‌های جدیدی را برای انواع ساعت هوشمند سامسونگ به ارمغان آورد.

به گزارش سم‌موبایل، غول فناوری کره‌ای پس از اینکه دو عدد از واچ‌فیس‌های موردبحث را برای گلکسی واچ ۳ منتشر کرد، اکنون به‌منظور به‌روز‌نگه‌داشتن گلکسی واچ اکتیو ۲، همان واچ‌فیس‌ها را برای این دستگاه نیز منتشر کرده است.

واچ‌فیس‌های آنالوگ با رنگ سفید

فرم‌ور منتشر شده برای مدل‌های LTE و وای‌فای ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ سامسونگ به ترتیب R825FXXU1EWK2 و R820XXU1FWK2 است. به‌روزرسانی مذکور به جز دو واچ‌فیس با نام‌های Perpetual و Stretched Time هیچ ویژگی جدیدی را با خود به همراه ندارد.

کاربران برای به‌روزرسانی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ باید به برنامه‌ی Galaxy Wearable مراجعه، سپس دستگاه خود را انتخاب و از طریق بخش به‌روزرسانی نرم‌افزاری به آپدیت آن اقدام کنند. به‌روزرسانی نام‌برده بسته به منطقه و بازار هدف به‌مرور منتشر می‌شود.

سازنده‌ی انواع گوشی سامسونگ، ساعت گلکسی واچ اکتیو ۲ را در سال ۲۰۱۹ و همراه با Tizen 4.0.06 به بازار عرضه کرد. آخرین به‌روزرسانی بزرگی که کره‌ای‌‌ها برای ساعت مورد بحث منتشر کردند Tizen 5.5.0.2 بود.

قیمت ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو ۲ در زمان عرضه ۲۷۹ دلار بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات