رؤیای اپل را میزو محقق کرد؛ رونمایی عینک واقعیت افزوده با طراحی جذاب

سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
عینک واقعیت افزوده‌ی میزو دیسکاوری MYVU چشم یک زن در ماشین
سبک‌ترین عینک واقعیت افزوده‌ی جهان با پنل Micro LED و دستیار صوتی هوشمند توسط میزو رونمایی شد.
تبلیغات

برند چینی میزو بعد از ورود به بازار گوشی‌ و تبلت هوشمند، این‌بار از عینک واقعیت افزوده‌ی جدید خود با نام Discovery MYVU پرده برداشت.

میزو می‌گوید عینک MYVU، سبک‌ترین عینک واقعیت افزوده‌ است و طراحی شیک، امکان استفاده از آن در هر شرایط را فراهم می‌کند. در این که هدست واقعیت افزوده‌ی اپل ویژن پرو بسیار پیشرفته‌تر از عینک هوشمند است شکی نیست؛ اما اپل هم رؤیای استفاده از فناوری‌های ویژن پرو در عینک هوشمند را در سر می‌پروراند.

عینک واقعیت افزوده‌ی میزو دیسکاوری MYVU چشم یک زن

به‌لطف فوتولیتوگرافی پیشرفته‌ی به‌کار رفته در عینک واقعیت افزوده‌ی دیسکاوری MYVU، این عینک از نمایشگر Micro LED با روشنایی بالا بهره می‌برد. میزو درحد امکان از قطعات سبک در عینک MYVU استفاده کرده تا وزن عینک واقعیت افزوده‌ی جدیدش را به ۷۱ گرم برساند. موتور نوری نمایشگر MYVU نزدیک به ۰٫۴ سانتی‌متر مربع است.

عینک واقعیت افزوده‌ی میزو دیسکاوری MYVU از کنار
عینک واقعیت افزوده‌ی میزو دیسکاوری MYVU از رو‌به‌رو

بر اساس بیانیه‌ی میزو، عینک هوشمند واقعیت افزوده‌ی این شرکت از اولین لنز موج‌بر اپتیکال رزین که به تولید انبوه رسیده، استفاده می‌کند. این لنز در شرایط آب‌و‌هوایی مختلف بدون مشکل کار می‌کند و باعث ساخت دستگاهی جذاب و سبک شده است. بیش از ۵۰ درصد بدنه‌ی عینک MYVU از آلیاژ منیزیم و آلومینیوم است.

عینک واقعیت افزوده‌ی میزو با FlymeAR عرضه خواهد شد که از دستیار صوتی هوشمند هم پشتیبانی می‌کند. عینک هوشمند میزو MYVU Discovery هم‌اکنون با قیمت ۱٫۴۰۰ دلار در چین پیش‌فروش می‌شود. اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی عینک واقعیت افزوده‌ی میزو خارج از چین در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات