ساعت جدید ویوو در ماه فقط به دو بار شارژ نیاز دارد

سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی جلو از ساعت هوشمند ویوو واچ 3
ویوو از ساعت هوشمند جدید Vivo Watch 3 رونمایی کرد که با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۶ روز دوام بیاورد.
تبلیغات

ویوو در بیانیه‌ای مطبوعاتی از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش پرده‌برداری کرد. ساعت هوشمند ویوو واچ ۳ در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی ویوو واچ ۲، باریک‌تر شده است. دکمه‌ی چرخان از جنس فولاد ضدزنگ در بخش بالا و دکمه‌ای فشاری در سمت راست دستگاه، برای استفاده از رابط کاربری و سایر عملکردها وجود دارد.

ساعت هوشمند ویوو از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچ با شیشه‌ی محافظ منحنی سه‌بعدی بهره می‌برد. صفحه‌نمایش وضوح تصویر ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و حالت نمایشگر همیشه‌روشن (AOD) دارد. این ساعت هوشمند تا عمق پنج متری در برابر آب مقاوم است.

از نظر سلامت و تناسب اندام، ویوو واچ ۳ مجهز به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2 (محاسبه‌گر میزان غلظت اکسیژن خون) است و در صورت مشاهده‌ی نوسانات غیرعادی ضربان قلب به کاربر هشدار می‌دهد. این دستگاه همچنین می‌تواند خواب، استرس و حتی چرخه‌ی قاعدگی زنان را رهگیری کند.

ساعت هوشمند ویوو واچ 3 روی مچ دست

ساعت تولیدی ویوو می‌تواند سطوح بالای نویز را برای محافظت از شنوایی تشخیص دهد. ویوو واچ ۳ از بیش از ۱۰۰ حالت تمرینی همراه با شخصی‌سازی برنامه‌های ورزشی، پشتیبانی می‌کند.

ویوو واچ ۳ با سیستم‌عامل اختصاصی BlueOS این شرکت، مبتنی بر زبان برنامه‌نویسی Rust و ویژگی‌هایی مانند قرارگرفتن در نقش کلید خودرو و استفاده به‌عنوان کنترل دوربین عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند اطلاعات کارت‌ها را ذخیره کند به این صورت که کاربران با بالا بردن مچ دست و لمس صفحه، می‌توانند این کار را انجام دهند.

ساعت ویوو همچنین کد QR را برای پرداخت نمایش می‌دهد. این ساعت هوشمند با پشتیبانی از eSIM برای تماس صوتی بدون هندزفری تولید می‌شود.

ویوو واچ ۳ دارای ۶۴ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برای موسیقی است و همچنین می‌تواند به هدفون‌ TWS متصل شود.

این دستگاه پوشیدنی دارای باتری ۵۰۵ میلی‌آمپر ساعت است و با یک بار شارژ، ۱۶ روز مداوم کار می‌کند.

ساعت هوشمند شرکت ویوو، در رنگ‌های Chen Yehei و Moonlight White و Starlight و Bright Moon عرضه می‌شود. قیمت این محصول از ۱۳۹۹ یوان (۱۹۱ دلار) برای نسخه‌ی eSIM با بند چرمی شروع می‌شود، در حالی که قیمت این ساعت با بند لاستیکی نرم ۱۲۹۹ یوان (۱۷۸ دلار) است. نسخه‌ی بلوتوثی با بند‌ چرمی و لاستیکی نرم به‌ترتیب با قیمت ۱۱۹۹ یوان (۱۶۴ دلار) و ۱۰۹۹ یوان (۱۵۰ دلار) عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات