کوکو، ساعت هوشمندی که خنگ می‌زند!

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
کوکو (Cookoo) آن کوکو سیب‌زمینی زرشکی خوشمزه‌ی مامان بزرگ نیست، اما در خنگ‌بازی کم از آن هم ندارد! این ساعت که به ادعای تولیدکننده‌اش یک ساعت مچی هوشمند است، در نمایشگاه فناوری لاس‌وگاس حرف چندانی برای گفتن نداشت. برخلاف تولیداتی چون Pebble یا MotoACTV، ساعت کوکو چیزی بیش از هشدارهای معمول را به کاربر خود ارائه نمی‌کند! این هشدارهای تصویری شامل چند نشانه‌ (آیکن) است که بر روی نمایشگر ساعت چشمک می‌زند، همین و بس!
تبلیغات

کوکو اطلاع رسانی‌های آیفون 4S و آیفون 5 شما را از طریق بلوتوث 4 دریافت نموده و بصورت ویبره یا چشمک زن برروی صفحه ساعت نمایش می‌دهد.

وقتی دکمه دستور روی ساعت کوکو را فشار می‌دهید کمی هوشمند می‌شود و شما از طریق آن می‌توانید سه عملیات خاص را تعریف کنید که با فشار دادن کوتاه، متوسط یا دراز مدت دکمه فعال می‌شوند. این سه عملیات می‌توانند شامل موارد مختلف از جلمه چک کردن وضعیت فیس بوک، عکس گرفتن از راه دور با دوربین آیفون یا به صدا درآوردن زنگ آیفون در زمانی که نمی دانید گوشی خود را کجا جا گذاشته‌اید باشد.

coco 2

متاسفانه طراحی ساعت کوکو خیلی جذاب نیست. بدنه ساعت پلاستیکی است و تنها قسمت پشت آن از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

حتما حدس زده‌اید که برای اجرای این فرامین باید یک نرم افزار برروی آیفون نصب شده و در پس زمینه سیستم‌عامل در حال اجرا باشد.

ساعت کوکو با قیمت 129 دلار تعیین شده و در صورت تمایل می‌توانید با مراجعه به وب سایت آن، کوکو را خریداری کنید.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات