گلکسی واچ ۷ به اولین پردازنده ۳ نانومتری سامسونگ مجهز خواهد بود

جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایش نوتیفیکیشن در گلکسی واچ ۶ کلاسیک
طبق اعلام رسانه‌های کره‌ی جنوبی، سامسونگ اولین تراشه‌ی ۳ نانومتری اگزینوس خود را در نسل بعد گلکسی واچ مورد استفاده قرار خواهد داد.
تبلیغات

ظاهراً سامسونگ درحال توسعه‌ی اولین تراشه‌ی ۳ نانومتری خود است و انتظار داریم از آن در نسل بعدی گلکسی واچ استفاده کند. این خبر را رسانه‌ی کره‌ای Biz Daily منتشر کرده و گزارش داده که گلکسی واچ ۷، به اولین پردازنده ساخته‌شده با فرآیند ۳ نانومتری سامسونگ موسوم‌به اگزینوس W940 مجهز خواهد شد.

استفاده از تراشه‌ی ۷ نانومتری در ساعت‌ هوشمند سامسونگ ارتقاء درخورتوجهی خواهد بود زیرا از زمان عرضه‌ی گلکسی واچ ۴، این شرکت از تراشه‌های ۵ نانومتری در ساخت ساعت‌های خود استفاده کرده است.

تراشه‌ی ۳ نانومتری مزیت‌های متعددی برای محصولات پوشیدنی سامسونگ دارد که ازجمله می‌توان به مصرف بهینه‌تر انرژی و ابعاد کوچک‌تر اشاره کرد که فضای کم‌تری را اشغال می‌کنند. این ویژگی برای ساعت‌های هوشمندی مثل گلکسی واچ که عمر باتری محدودی دارند عالی به‌نظر می‌رسد. فضای خالی بیشتر در چنین محصولاتی یعنی شرکت‌ها می‌توانند ابعاد باتری را افزایش دهند.

انتظار می‌رود تراشه‌ی ۳ نانومتری سریع‌تر و قدرتمندتر از تراشه‌ی ۵ نانومتری باشد و همین ویژگی منجر به بهبود عملکرد همه‌ی قابلیت‌های گلکسی واچ ۷ از جمله رابط کاربری و قابلیت‌های ردیابی تناسب اندام خواهد شد.

انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۷ در نیمه‌ی دوم ۲۰۲۴ و تقریباً هم‌زمان با سری گوشی‌ تاشو سامسونگ در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. باید دید قیمت ساعت هوشمند مذکور چقدر خواهد بود و آیا انتظارات کاربران را برآورده خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات