ساعت جدید شیائومی با نمایشگر اولد و شارژدهی ۱۰ روزه رونمایی شد

شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
پسر سیاه پوست با ساعت بلک شارک اس ۱ شیائومی
شیائومی ساعت هوشمند بلک شارک S1 را با نمایشگر اولد و قیمت مقرون‌به‌صرفه و عمر باتری ۱۰ روزه رونمایی کرد.
تبلیغات

بلک شارک، یکی از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی، ساعت هوشمند جدیدی به نام Xiaomi Black Shark S1 را برای بازار جهانی رونمایی کرد. صفحه‌نمایش اولد و عمر باتری ۱۰ روزه و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف این ساعت هوشمند را به گزینه‌ای مناسب برای خریداران تبدیل می‌کند.

ساعت بلک شارک S1 از نمای جلپ

ساعت هوشمند بلک شارک S1 علاوه‌بر امکانات یادشده، از تماس بلوتوثی با قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) بهره می‌برد. قیمت ساعت هوشمند شیائومی بلک شارک S1 با‌توجه‌به مشخصاتش، بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی از صفحه‌ای گِرد با دکمه‌ی چرخان بهره می‌برد و با پشتیبانی از استاندارد IP68 خیالتان را از پاشش آب راحت می‌کند. این ساعت قابی از جنس فلز دارد و فقط در رنگ مشکی عرضه می‌شود.

ساعت بلک شارک S1 نمایشگر
ساعت بلک شارک S1 با بند باز

صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی بلک شارک اس ۱، وضوح ۴۶۶ در ۴۶۶ پیکسل و روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد و با بهره‌گیری از نمایشگر همیشه‌روشن (AOD)، بیش از ۱۰۰ پوسته‌ی مختلف را دراختیارتان می‌گذارد.

بلک شارک S1 ازطریق اپلیکیشن Shark Wear، استفاده از GPS و محاسبه‌ی زمان ورزش‌های دوره‌ای و امکاناتی مانند ماشین‌حساب، کنترل دوربین، زمان‌سنج و اعلان پیام‌ها را برای کاربر فراهم می‌کند.

قیمت ساعت هوشمند جدید بلک شارک در بازار چین ۵۰ دلار است. پیش‌فروش بلک شارک S1 ازطریق وب‌سایت رسمی بلک شارک برای علاقه‌مندان در ایالات متحده و اروپا نیز امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات