هواوی واچ GT4 با عمر باتری دو هفته و امکانات مختلف ردیابی سلامت معرفی شد

شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
هواوی واچ GT4
هواوی ساعت هوشمند واچ GT4 را در دو نسخه‌ ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری با امکانات مختلف ردیابی خواب، تنفس، ضربان قلب و... معرفی کرد.
تبلیغات

ساعت‌های هوشمند امروزی ویژگی‌های بسیار زیادی دارند و کمبودی در آن‌ها دیده نمی‌شود. اپل واچ و گلکسی واچ ازجمله نام‌های آشنا در این بازار هستند و ساعت‌ هوشمند گارمین نیز می‌تواند طرفداران خاص خود را دارد.

اکنون هواوی ساعت هوشمند واچ GT4 را معرفی کرده که امکانات مختلفی ارائه می‌دهد. این محصول از اکوسیستمی مشابه سایر ساعت‌های بازار بهره می‌برد اما با اندروید و iOS سازگاری کامل دارد.

هواوی واچ GT4 در دو نسخه‌ی ۴۱ و ۴۶ میلی‌متری عرضه می‌شود. مدل ۴۱ میلی‌متری ساعت هوشمند هواوی را می‌توانید در سه رنگ خیره‌کننده خریداری کنید. این نسخه از نمایشگر ۱٫۳۲ اینچی AMOLED و تراکم پیکسلی 352ppi بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به باتری ۳۲۳ میلی آمپرساعتی اشاره کرد که براساس ادعای هواوی با هربار شارژ تا ۷ روز می‌توان با آن کار کرد.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4

نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری هواوی واچ GT4 در چهار رنگ عرضه خواهد شد. این محصول از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326ppi بهره می‌برد و از باتری ۵۲۴ میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند که با هربار شارژ تا دو هفته کار می‌کند.

هواوی واچ GT4 چندین واچ‌فیس مختلف برای سلایق مختلف ارائه می‌دهد. شما همچنین می‌توانید از قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن استفاده کنید. این ساعت از فناوری TruSeen 5.5 Plus پشتیبانی می‌کند که امکاناتی مثل سنجش ضربان قلب، ردیابی خواب، اکسیژن خون، قدم‌شمار و شمارش کالری‌های مصرفی را ارائه می‌دهد. این محصول همچنین امکان ردیابی چرخه‌ی قائدگی زنان را دارد و از ویژگی Beathing Awareness برای شناسایی علائم خواب بهره می‌برد.

هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4
هواوی واچ GT4

هواوی واچ GT4 همچنین از گواهی IP68 بهره می‌برد و می‌توان ازطریق برنامه‌ی Stay Fit به همه‌ی امکاناتش دسترسی یافت. قیمت ساعت هواوی برای مدل ۴۱ میلی‌متری ۲۴۹ یورو اعلام شده و عرضه‌ی آن از تاریخ ۴ اکتبر آغاز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات