نمایشگر شیائومی بند ۸

نگاه نزدیک زومیت به شیائومی بند ۸ در چین

یک‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰مطالعه 2 دقیقه
خبرنگار زومیت با حضور در چین نگاهی نزدیک به شیائومی بند ۸ انداخته است؛ دستبندی که محبوبیت فراوانی در اغلب کشورها دارد.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، شیائومی کنفرانسی مطبوعاتی در چین برگزار کرد تا جدیدترین محصولاتش را به‌نمایش بگذارد. شیائومی بند ۸، جدیدترین دستبند تناسب‌اندام شرکت چینی، یکی از محصولاتی بود که در کنفرانس هفته‌ی گذشته معرفی شد.

در فاصله‌ی کوتاهی پس از رونمایی شیائومی بند ۸، خبرنگار زومیت با حضور در چین تصاویری اختصاصی از این دستبند تهیه کرد. شیائومی بند با طراحی نمادینش یکی از دستبندهای محبوب‌ تناسب‌اندام در دنیا محسوب می‌شود و در بین ایرانی‌ها نیز محبوبیت بسیاری دارد.

شیائومی بند ۸ روی مچ دست چپ

هشتمین نسل از دستبندهای سلامتی شیائومی به همان صفحه‌نمایش بیضی‌شکل نسل‌های قبل مجهز است. این صفحه‌نمایش ۱٫۶۲ اینچ AMOLED وضوح ۴۹۰ در ۱۹۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. بند ۸ به قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن مجهز است و صفحه‌نمایشش روشنایی ۶۰۰ نیت ارائه می‌دهد.

شیائومی بند ۸ در دست

همان‌طور‌که انتظار می‌رفت، شیائومی بند ۸ تنوع زیادی از بندهای چرمی و پلاستیکی و فلزی در مدل‌های مختلف دارد. شیائومی گفته است لوازم جانبی ویژه‌ای برای بند ۸ عرضه می‌کند تا بتوانید آن را به کفش خود متصل کنید.

نیم رخ شیائومی بند ۸

دستبند هوشمند Xiaomi Band 8 تا فشار پنج اتمسفر در‌برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند و وزنش به ۲۷ گرم می‌رسد. این دستبند می‌تواند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه بگیرد و روی خواب و استرس نظارت کند.

شیائومی بند ۸ با بند سیلیکونی در دست

شیائومی ادعا می‌کند که با استفاده‌ی معمول، بند ۸ تا ۱۶ روز شارژدهی می‌کند و اگر نمایشگر همیشه‌روشن را فعال کنید، شارژدهی به ۶ روز کاهش می‌یابد. شیائومی بند ۸ به شارژر دو پین جدیدی مجهز است که باتری‌اش را در تنها یک ساعت شارژ می‌کند.

شیائومی بند ۸ با قیمت ۲۴۹ یوان (۳۶ دلار) در‌دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مدل NFC این دستبند سلامتی ۲۹۹ یوان (۴۳ دلار) قیمت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات