وان‌پلاس Nord Watch با صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری ۳۰ روزه معرفی شد

دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
وان پلاس از نورد واچ با صفحه‌نمایش ۱٫۷۸ اینچی AMOLED، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و عمر باتری ۳۰ روزه رونمایی کرد.
تبلیغات

وان‌پلاس مارس ۲۰۲۱ به دنیای ساعت‌های هوشمند پیوست و حالا برند زیرمجموعه‌ی خود یعنی نورد را نیز به میدان آورده است. این شرکت امروز ساعت هوشمند جدیدی با صفحه‌نمایش بزرگ و روشن، توانایی ردیابی حرکات ورزشی و عمر باتری تا ۳۰ روز را معرفی کرد.

مردی که ساعت هوشمند نورد واچ را به دست دارد

به گزارش GSMArena، ساعت هوشمند Nord Watch دارای صفحه‌نمایش مستطیلی ۱٫۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۳۶۸ در ۴۴۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. باید به این مسئله اشاره کرد که ساعت مذکور GPS مخصوص به خود را ندارد، به این معنی که فقط ازطریق بلوتوث ۵.۲ می‌تواند اطلاعات مکانی را از گوشی هوشمند دریافت کند.

ساعت هوشمند نورد واچ به رنگ آبی

نورد واچ به‌عنوان محصولی یونیسکس توسعه یافته و بانوان می‌توانند به کمک آن چرخه‌ی عادت ماهانه خود را پیگیری کنند. این ساعت هوشمند همچنین دارای سنسور ضربان قلب، بررسی‌کننده SpO2 و توانایی ردیابی خواب است.

وان پلاس نورد به رنگ آبی با نمایش ساعت روی صفحه نمایش
نمای کناری وان پلاس نورد به رنگ آبی
نمای کناری وان پلاس نورد به رنگ مشکی

ساعت هوشمند نورد به لطف داشتن شتاب‌سنج قادر به تشخیص خودکار فعالیت‌های ورزشی است و از ۱۰۵ نوع تمرین پشتیبانی می‌کند. همچنین گواهی IP68 آن به ما از محافظت کامل دربرابر گردوغبار و آب خبر می‌دهد.

بدنه Nord Watch از آلیاژ روی و پلاستیک و بند آن سیلیکونی است. ظرفیت باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و می‌تواند یک ماه با شارژ در حالت کم مصرف خود روشن بماند. بدون حالت کم‌مصرف زمان کار با دستگاه قبل از شارژ مجدد به ۱۰ روز کاهش می‌یابد.

ساعت هوشمند نورد واچ به رنگ مشکی

وان‌پلاس نورد واچ با قیمت اولیه ۶۰ دلار در رنگ مشکی (Midnight Black) دردسترس است. گفته می‌شود که قیمت اصلی آن ۸۵ دلار است، اما مشخص نیست که چه زمانی شاهد اعمال این تغییر خواهیم بود. نسخه‌ی Deep Blue نیز در راه است، اما تاریخ دردسترس بودن آن مشخص نیست.

نظر شما همراهان زومیت درباره ساعت هوشمند وان پلاس نورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات